مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: امسال همزمان با دهه فجر بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس شمال غرب کشور در تبریز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار جعفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در نشست کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان گفت: برای احداث بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس شمال غرب کشور ، بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان نیز از برگزاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع، دهه فجر امسال در آذربایجان شرقی خبرداد و گفت: امسال به علت تقارن ایام فاطمیه، برنامه‌های دهه فجر به صورت محتوایی برنامه ریزی شده است و اجرا می‌شود.

حجت الاسلام تقی زاده، افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال از ۵ بهمن با عنوان هفته استقبال از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز و با برگزاری مراسم میثاق با ولایت در ۱۲ بهمن همزمان با ورود امام راحل به کشور، پیگیری می‌شود.

به گفته وی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر، امسال ۲۲ کمیته تخصصی و ۲۲ ستاد فرعی دهه فجر علاوه بر ستاد استانی در شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع، دهه فجر امسال در آذربایجان شرقی

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.