چهارمحال‌وبختیاری از استانهای اول در جذب اعتبار اسناد خزانه

معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: چهارمحال و بختیاری جزو سه استان اول کشور در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نشست اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با سید حمید پورمحمدی گل سفیدی معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوعات مربوط به توسعه این استان بررسی شد.

تسهیل در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بخش‌های مختلف از جمله طرح‌های کشاورزی با موضوع گیاهان دارویی، توسعه باغ در زمین‌های شیب دار و اشتغالزایی از مباحث مطرح شده در این نشست بود که مورد تبادل نظر کارشناسی و علمی قرار گرفت.

معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست گفت: چهارمحال و بختیاری جزو سه استان نخست در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی است.

سید حمید پورمحمدی گل سفیدی با اشاره به روند رو به رشد توسعه بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید افزود: وحدت، تعامل و هماهنگی سازنده مدیریت ارشد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، کلید توسعه و پیشرفت استان محسوب می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: سطح تعامل بانک‌های عامل در زمینه پرداخت تسهیلات طرح‌های اشتغالزایی روستایی و عشایری با متقاضیان افزایش می‌یابد.

اقبال عباسی تأکید کرد: ارتقای سطح اعتبارات استان در جدول بودجه سال ۱۳۹۷ نوید بخش تداوم اشتغالزایی پایدار است.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی ارزشمند چهارمحال و بختیاری و وجود مشاهیر و مفاخر تاریخی، مذهبی و فرهنگی این استان در سطح ملی و استانی، خواستار تأمین اعتبار ساخت مجموعه تلویزیونی شهید علی مردان خان بختیاری در شبکه استانی جهان بین شد.

انتهای پیام/خ

بررسی وضعیت توسعه چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار