تاج:

پاسخ بازی در گرد و غبار اهواز را به مجلسی ها می دهم/ احتمال لغو بازی ذوب آهن و استقلال خوزستان وجود دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی در گروه زندگی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد و با قهرمانان هر قاره بازی داریم.

تیم ملی در گروه زندگی قرار دارد / درباره بازی فوتبال بانوان در اهواز در مجلس توضیح می دهمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج با حضور در یک برنامه تلویزیونی در ارتباط با حاشیه ای که پیرامون بازی فوتبال بانوان در اهواز شکل گرفته بود و فوتبال آقایان به علت  آلودگی هوا لغو شد اما بانوان بازی خود را در همان روز انجام دادند، گفت: این اتفاق مهمی بود و ما به مجلس شورای اسلامی می رویم و شاید یکی از سوالاتی که از ما می پرسند همین باشد.

رئیس  فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تعدادی از بانوان نماینده در مجلس بابت این موضوع ناراحت شدند و فدراسیون را محکوم به این کرده بودند که چرا بین خانم ها و آقایان تفاوت قائل می شوید؟ در پاسخ می گویم هرگز اینچنین نبوده و ما ساعت 10 صبح زمانی که بازی بانوان شروع شد شاهد هیچ گرد و غباری نبودیم و تا دقیقه 85 بازی نیز هوا خوب بود، پس از آن گرد و خاک شد و داور به هر2 تیم اعلام کرد که من می توانم بازی را طبق قانون فیفا به جهت نامساعد بودن شرایط آب و هوا قطع کنم که هر 2 تیم و به خصوص تیم مهمان که در این بازی اولویت دارد با آن مخالفت کرده و عنوان کردند 5 دقیقه آخر را نیز بازی می کنند. 

احتمال لغو بازی ذوب آهن و استقلال خوزستان  وجود دارد

او عنوان کرد: عصر آن روز قرار بود بازی فولاد و پیکان برگزار شود که در آن زمان هوا خیلی از لحاظ گرد و غبار نامساعد بود که برگزاری آن به فردا موکول شد. بازی های فردای ذوب آهن و استقلال خوزستان هم به احتمال زیاد به دلیل شرایط غلظت آلاینده ها لغو می شود

تیم ملی در گروه زندگی قرار دارد

تاج درباره اینکه تیم ملی در گروه مرگ واقع شده و آیا بازی های تدارکاتی برای آمادگی تیم در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ما در گروه زندگی جام جهانی قرار گرفته و به عبارت دیگر در گروه قهرمان ها واقع شده است. چرا که تیم مراکش قهرمان آفریقا، اسپانیا قهرمان دنیا، پرتغال قهرمان اروپا و ما هم قهرمان آسیا هستیم.

او ادامه داد: به بازی های جام جهانی خیلی امیدوار هستیم و در شرایط سخت است که باید خود را نشان دهیم. اگر ببازیم شاید خیلی انتقاد نشود و بگویند همه قهرمان هستند اما اگر ببریم اتفاق خیلی خوبی است.

تیم ملی 8 بازی دوستانه تا قبل از جام جهانی روسیه برگزار می کند

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکه ارزیابی من نسبت به این بازی ها مثبت است و به تیم ملی و کی روش بسیار امیدوار هستم، تصریح کرد: ما 5 بازی داریم اما طبق نظر سرمربی تیم ملی با توجه به گروهی که داریم 8 بازی دوستانه برگزار می کنیم.

تاج اعلام کرد: بازی های اول را با سه تیم آفریقایی شروع می کنیم، در 23 اسفند اردو تشکیل می دهیم، 28 اسفند در ایران به مصاف تیم لیبی می رویم. در نهایت اینکه از این 8 بازی 4  دیدار در ایران انجام می شود و مابقی در خارج از کشور صورت می گیرد.

او  بیان کرد: تیم ملی دوم فروردین به خارج از کشور رفته و 7 یا 8 فروردین بازی تدارکاتی داریم و بعد از آن به کشور بازمی گردیم. چرا که بازی های لیگ شروع می شود و پس از آن دوباره در اردیبهشت 4 بازی انجام داده و خرداد نیز1 بازی برگزار می شود و نزدیک جام جهانی نیز با یکی از تیم های حاضر در جام جهانی در روسیه بازی می کنیم.

تاج همچنین در پاسخ به سوال مجری برنامه که آیا کریم انصاری فرد از تیم ملی محروم شده است، گفت: نه چنین موضوعی صحت ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۸:۰۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
چرا با تیم های آسون میذارید
آخرین اخبار