شمار ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از مرز 150 هزار نفر گذشت

همزمان با چهل ویکمین روز ثبت نام آزمون ملی حفظ ومفاهیم قران کریم در حالیکه فقط سه روز تا اتمام ثبت‌نام در این آزمون وقت باقی مانده، شمار ثبت‌نام کنندگان از مرز 150 هزار نفر گذشت.

شمار ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از مرز 150 هزار نفر گذشتبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالیکه سه روز تا اتمام ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم فرصت باقی مانده است، آمار ثبت‌نامی‌های این آزمون از مرز 150 هزار نفر گذشت.

براساس این گزارش تاکنون بیش از 155 هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که شهرستان اصفهان با 9 هزار ثبت‌نامی در این آزمون، رتبه نخست را میان شهرستان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

شهرستان‌های اصفهان، قم، تهران، شیراز و مشهد به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم در تعداد ثبت‎نام‌کنندگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را به خود اختصاص داده‌اند.

هیچ داوطلبی از شهرستان‌های اندیکا، لالی و آغاجاری از استان خوزستان، میاندرود از استان مازندران، نیر و سرعین از استان اردبیل، طالقان از استان البرز و کوهرنگ از استان چهارمحال و بختیاری در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام نداشته‌اند.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به‌صورت سراسری و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دهم اسفند ماه برگزار خواهدشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار