برنامه ثبت بیماری ها از کاربردی ترین نوع تحقیقات است

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برنامه ثبت بیماری‌ها در دانشکده‌های دندان پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، مامایی و پزشکی اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، پروفسور نجفی  معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: ۴ دانشکده دندان پزشکی ، پیراپزشکی ، پرستاری ، مامایی و پزشکی جزو دانشکده هایی هستند که دانشگاه برای آنها برنامه ثبت بیماری ها را در نظر گرفته است.


وی بیان کرد: دو طرح در حیطه پرستاری و مامایی برای این دانشکده در نظر گرفته شده است و با توجه به عدم وجود محدودیت بودجه در خصوص ثبت بیماری ها ؛ جهت افزایش این تعداد مشکلی وجود ندارد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: اگر تحقیقات دانشکده در مسیر ثبت بیماری ها حرکت کند بی شک شاهد تحول بزرگی در حوزه پژوهش این دانشکده خواهیم بود.

وی افزود: برنامه ثبت بیماری ها از جمله کاربردی ترین نوع تحقیقات بوده و بهترین راه حل برای گام برداشتن در مسیر حل مشکلات جامعه به واسطه تحقیقات است .

نجفی با بیان اینکه اعضای هیات علمی از جمله مهترین ارکان دانشکده هستند و نباید توانمندی آنان هدر رود، افزود: فعالیت اعضای هیات علمی که به عنوان مربی به ارائه خدمت مشغول هستند نیز در زمینه تحقیقات و فناوری امری ضروری است و باید آنان نیز در طرح های بزرگ مشارکت داده شوند.

 

انتهای پیام/ز

 


عدم وجود محدودیت بودجه در خصوص ثبت بیماری ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.