با نظر مربی تیم ملی، ورزشکار شیرازی راهی اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دومین مرحله از تمرینات تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین به میزبانی اهواز آغاز شده و در این اردو بهرام سلیمانی از فارس، علیرضا قاسمی از تهران و مهدی محمدی از زنجان تمرینات خود را زیر نظر علیرضا مکوندی مربی تیم ملی، انجام می‌دهند.

رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین در خصوص روند انتخاب ملی پوشان اظهار کرد: بر اساس نتایج بدست آمده در مسابقات قهرمانی کشور که مهر ماه امسال به میزبانی زنجان برگزار شد و نیز بر اساس قوانین مسابقات درخصوص مجموع کلاس‌های مجاز در بخش تیمی، دوچرخه سواران ما به این اردو دعوت شدند.

عصفوری اضافه کرد: تمرینات ملی پوشان در دو بخش پیست و همین طور بدنسازی انجام می‌شود و امیدواریم ملی پوشان ما با آمادگی خوبی راهی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا شوند.

رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین ادامه داد: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا هر ساله برگزار می‌شود و در زمره رقابت‌هایی است که امتیاز آن‌ها در رویداد‌های پیش رو به ویژه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تاثیرگذار است و این امتیازات توسط اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری مشخص و هر رویداد دوچرخه سواری اعم از بین المللی، کاپ جهانی دارای امتیاز خاصی است.

عصفوری گفت: تمرینات دوچرخه سواران ایران تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد و نمایندگان کشورمان ۲۲ بهمن ماه عازم مالزی می‌شوند.

گفتنی است، رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جانبازان و معلولان آسیا از ۲۷ بهمن تا یکم اسفند ماه به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دعوت از ورزشکاران جانباز و معلول برای حضور در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار