مهدی ذاکر وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های مهدی طارمی در برنامه نود واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی ذاکر وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های مهدی طارمی در برنامه نود واکنش نشان داد و در اینستاگرامش پستی را در این باره منتشر کرد.

 واکنش وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس به افشاگری‌های پرونده طارمی

انتهای پیام/

حاشیه های حضور طارمی در برنامه نود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۵۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
به نظر من باشگاه پرسپولیس باید پاسخگو باشه که چرا یک بازیکن به جای برسه که بخواد با تمام عشقی که به پرسپولیس داره این کارو بکنه که همه پلهای پشت سرشو خراب کنه.چرا ؟؟؟؟؟
Germany
AR
۱۵:۵۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
تو باغ هستی‌ و این سوال رو می‌پرسی که طارمی بر نمی گرده به پرسپولیس‌؟!!! آخه طارمی کدوم پلی‌ رو پشت سرش باقی‌ گذاشته؟! اینهمه اشتباه و اشتباه و اشتباه ... از همه مهمتر دردسر‌هایی‌ که دل هر پرسپولیسی و بلکه هر ایرانی‌ باغیرت رو که درد فوتبال کشورش رو داره به درد آورده... مهدی طارمی باید روزی تقاص پس بده. حتی باخت بد پرسپولیس به الهلال مقصرش جوّ بدی بود که شوک طارمی ایجاد کرد. این طارمی و رامین هر۲ شرشون بیشتر از خیرشون بود! برن خوش باشن. دیگه پرسپولیس خواهشا اینا رو نپذیر! شأن باشگاه و هوادارش خیلی بیشتره از اینکه الان یه مشت استقلالی اومدن از اساس به مکتب پرسپولیس و افتخاراتش ایراد وارد کردن! آخه چرا؟! طارمی بگو چرا؟ پول کم گرفتی‌؟ چرا اینهمه با حیثیت باشگاه بازی‌ کردی؟ ۴۰ میلیون هوادار ناراحت شدن که تو از زیر بار فشاری که اصلش هم بخاطر اشتباهات خودت بوده خارج بشی‌. حالا خوش باش تو قطر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
دیگه طارمی بر نمی گرده به تیم پرسپولیس ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
دیگه طارمی بر نمی گرده به تیم پرسپولیس ؟؟؟
آخرین اخبار