در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد:

تاج: در صورت تحقیق و تفحص از سرخابی های پایتخت، امکان تعلیق فوتبال ایران وجود دارد

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است امکان تعلیق فوتبال ایران در صورت تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به منظور بررسی طرح تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، در نشست سه‌شنبه 3 بهمن ماه کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر و ضمن موافقت با این طرح توضیحاتی را مطرح کردند.

تاج: پول قطر بابت مهدی طارمی صرف ذوب آهن شد

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این جسله با بیان اینکه 5 تیم فوتبال ایران از ساحلی تا نوجوانان و بزرگسالان به جام جهانی راه یافته‌اند در حالی که در جهان چنین دستاوردی نظیر ندارد و این تیم‌ها با مجموع 48 میلیارد به این موفقیت دست یافته‌اند، گفت: پولی که قطر بابت مهدی طارمی به ما داد تماما صرف ذوب آهن شده است.

تحقیق وتفحص از سرخآبی‌ها موجب تعلیق ایران از سوی سازمان‌های جهانی می‌شود

وی همچنین از نمایندگان درخواست کرد: تحقیق و تفحص از دو این باشگاه را در پوشش دیگری انجام دهند چراکه باید ملاحظات بین‌المللی را در نظر گرفت، درواقع ممکن است فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی تعلیق و دچار آسیب شود بنابراین چگونگی تحقیق و تفحص مهم است.

انتقاد سلحشوری از برگزاری مسابقات فوتبال زنان در هوای آلوده

تاج همچنین در پاسخ به سوال پروانه سلحشوری مبنی براینکه چرا بازی فوتبال زنان خوزستان در هوای آلوده با وجود هشدار و ممنوعیت سازمان هواشناسی برگزار اما بازی فوتبال مردان کنسل شد، توضیح داد: بازی بانوان صبح در شرایطی که هوا هنوز چندان آلوده نشده بود برگزار شد و بازی مردان همزمان با اوج آلودگی بود به همین دلیل کنسل شد.

سلطانی فر: از حساب و کتاب‌های مالی سرخابی‌ها در سال‌های گذشته دفاع نمی‌کنم

همچنین مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ادامه درخصوص طرح تحقیق و تفحص از باشگاه سرخابی‌ها، گفت: طی یک سال و اندی گذشته تمامی امور مالی دو باشگاه سر و سامان داده شده است چراکه آن‌ها مجمع نداشتند اما برای آن‌ها مجامع قانونی تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه مسائل مالی دو باشگاه در طول سال‌های گذشته مبهم بوده است، لذا نمی‌توان از حساب و کتاب‌های مالی آن‌ها دفاع کنیم، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال محرومیت سه باشگاه به دلیل بدهی‌های‌شان بود چراکه آن‌ها برای پذیرش هر باشگاه استانداردهایی دارند که باید رعایت شود.

سلطانی فر با بیان اینکه مسائل مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 70 تا 80 درصد ساماندهی شده‌اند، ادامه داد: بدهی‌های 20 سال گذشته تاکنون این باشگاه‌ها بر سر ما ریخته شده بود که با برنامه‌ریزی، قسط بندی و رایزنی با طلبکارها سروسامان داده شدند تا سهمیه‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا از دست ندهیم.

داورزنی: مدل تامین منابع استقلال و پرسپولیس از طریق همراه اول و ایرانسل نیست

همچین محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مدل تامین منابع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق همراه اول و ایرانسل نیست بلکه آن‌ها خود از این دو باشگاه سود می برند، گفت: فعل و انفعالات مالی باشگاه در این خصوص قابل بررسی و اندازه‌گیری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
من پرسپولیسیم و پرسپولیس عشقه
آخرین اخبار