سعیدی: تحقیق و تفحص در مورد سرخابی‌های پایتخت به تصویب رسید

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان و تاج در مجلس برگزار شد که بحث اصلی تحقیق و تفحص درباره سرخابی‌ها بود.

سعیدی:محمد اسماعیل سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بحث تحقیق و تفحص مجلس از سرخابی‌های پایتخت گفت: جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که بحث اصلی تحقیق و تفحص درباره سرخابی‌ها بود.

او ادامه داد: بحث تحقیق و تفحص از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس روز گذشته در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد:توضیحاتی درباره این بحث در نشست روز گذشته میان طرفین رد و بدل شد و نگرانی‌های مردم علاقمند به ورزش باعث شد تا تحقیق و تفحص به صورت جدی در سرخابی‌ها انجام شود.
هزینه بالای نقل و انتقال بازیکنان، دلالی و دیگر موارد، نگرانی‌های مردم بود که خوشبختانه در صحبت‌هایی که با وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم آن‌ها برای رسیدگی به این موضوعات استقبال کردند و علاقمندی خود را به مجلس شورای اسلامی اعلام کردند تا ریشه موضوعات مطرح شده در فوتبال از بین برود و با در نظر گرفتن تدبیری مناسب مشکلات رفع شود.

محمد اسماعیل سعیدی افزود:قرار است تحقیق و تفحص در چارچوبی خاص دنبال شود تا در آینده دیگر شاهد مشکلاتی که به ورزش آسیب می‌زند، نباشیم.

 انتهای پیام/

تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها در مجلس به تصویب رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار