۸۶ پرونده تخلفاتی واحد های صنفی وغیر صنفی به ارزش ریالی ۵۶۵ میلیون و ۳۸۶ هزار ریال در میاندوآب کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رحمان درفشی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به عملکرد ماه گذشته اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: در دی ماه، پذیرش تقاضا، بررسی و معرفی تعداد ۳۹ پرونده در خواست تسهیلات از محل طرح اشتغال فراگیر، روستایی و عشایری به کارگروه به مبلغ ۱۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و با اشتغال‌زایی ۳۰۹ نفر انجام شد.
وی افزود: علاوه بر آن، در این مدت یک هزار و ۱۸۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی میاندوآب انجام که منجر به تشکیل ۸۶ پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی ۵۶۵ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۵۰ ریال شده و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب بیان کرد: همچنین در ماه گذشته  ۳۹۱ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۱۱ پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۷۵۰ ریال به میزان سه هزار و ۳۵۰ قرص و ۱۸ هزار و ۴۰۰ چانه تحت عناوین تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شده و جهت صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
وی با اشاره به عملکرد حوزه قاچاق کالا گفت: در دی ماه ۲۱ مورد بازرسی در دو مورد گشت مشترک با نیروی انتظامی، بازرسی اصناف صورت گرفته که منجر به تشکیل چهار پرونده سیگار خارجی به تعداد چهار هزار و ۴۰۰ نخ به ارزش چهار میلیون و ۸۸۰ هزار ریال شده و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
درفشی با بیان میزان سوخت تخصیصی به واحد‌های معدنی و صنعتی در ماه گذشته اظهار کرد: در این مدت ۷۸ هزار لیتر نفت‌کوره، ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز و یک هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید به واحد‌های صنعتی و معدنی شهرستان میاندوآب تخصیص یافت.
انتهای پیام/ح

بیش از ۴ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب کشف شد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.