هواداران تیم های استقلال و تراکتورسازی که فصل پیش مقام دوم و سوم رقابت های لیگ برتر را به دست آوردند درباره پرونده طارمی به صفحه فیفا هجوم بردند.

هجوم هواداران استقلال و تراکتورسازی به صفحه اینستاگرام فیفا درباره پرونده طارمیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از صحبت‌های جنجالی مهدی طارمی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه 90 درباره نحوه امضای قرارداد با پرسپولیس، هواداران تیم‌های استقلال و تراکتورسازی که فصل پیش مقام دوم و سوم رقابت‌های لیگ برتر را به دست آوردند، درباره پرونده طارمی به صفحه فیفا هجوم بردند.

هواداران متنی انگلیسی آماده کرده‌اند و آن را در صفحه فیفا به اشتراک می گذارند. در این متن از فیفا درخواست شده است که با توجه به صحبت‌های طارمی در برنامه 90 و طبق ماده 74 اساسنامه فدراسیون فوتبال تیم باید جریمه و محروم شود و بازی‌هایی که بازیکن مذکور در آن حضور داشته است، 3 بر 0 به سود حریف اعلام شود.

اهمیت این موضوع تا حدی بود که روزنامه‌های مطرح ورزشی صبح امروز، در صفحه یک خود به این موضوع پرداختند. حال باید دید فدراسیون فوتبال چه موضعی در قبال این پرونده، خواهند گرفت.

گفتنی است؛ طارمی درباره زمان بستن قرارداد با پرسپولیس ادعا کرده بود که قراردادش به دروغ در تاریخ 30 خرداد 95 ثبت شده است تا مشکلی در رابطه با فیفا رخ ندهد.

هجوم هواداران استقلال و تراکتورسازی به صفحه اینستاگرام فیفا درباره پرونده طارمی

هجوم هواداران استقلال و تراکتورسازی به صفحه اینستاگرام فیفا درباره پرونده طارمی

انتهای پیام/

هجوم طرفداران استقلال و تراکتور به اینستاگرام فیفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
درباره پروندهایی که هردو طرف از یک کشور باشند فیفا ورود نمیکنه و مرجع رسیدگی فدراسیون همان کشور است
آخرین اخبار