۷۸ درصد سرقت‌ ها ۱۰ ماه امسال در مازندران کشف شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به کشف ۷۸ درصدی وقوع سرقت‌ ها ۱۰ ماه امسال از کاهش چشمگیر جرائم خشن، سرقت به عنف و سرقت‌های مسلحانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی کالای قاچاق از کشف ۳۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق امسال در مازندران خبر داد و افزود: در حوزه مقابله با زمین خواری و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی بیش از ۶۷۶ هزار متر مربع از زمین‌های تصرفی به ارزش ۷۸۰ میلیارد ریال آزاد سازی شد.

فرمانده انتظامی مازندران بابیان این که رویکرد ناجا در مقابله با جرائم وناهنجاری‌ ها اجتماعی رویکردی جامعه محور و براساس پیشگیری اجتماعی است، گفت: تدبیر نیروی انتظامی بر این است که با اقتدار نرم بتواند موضوعات و مسائل اجتماعی و امنیتی را با راهکار‌های اجتماعی تبدیل به هنجار‌های اجتماعی کند.

سردار میرفیضی با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی استان در مقابله با مواد مخدر و جمع آوری معتادان از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر طی سال جاری خبر داد و افزود: بیش از ۲ هزارو ۸۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ۶۳ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز استان از ثبت ۴۹۴ هزار تماس تلفنی در مرکز فوریت‌های پلیسی استان طی سال جاری خبرداد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۶۳ درصد افزایش داشته است.

سردار میرفیضی به کاهش ۷ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی ، ۱۰ ماه امسال در مازندران خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با میانگین کشوری از جایگاه خوبی برخوردار است.

فرمانده انتظامی مازندران از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی و امنیتی با فرماندهی انتظامی استان برای ایجاد امنیتی پایدار در استان قدردانی کرد و افزود: برای تقویت روحیه نشاط و امید در مردم باید همه دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

انتهای پیام/ م

کشف به موقع سرقت‌ ها در مازندران

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار