رویت شیء پرنده طلایی رنگ عجیب شناور روی زمین! +فیلم

شیء پرنده ناشناس طلایی رنگی که به تازگی در نزدیکی ایستگاه بین المللی فضایی دیده شده و شناور بر روی زمین است خبرساز شده است.

رویت شی پرنده درخشان عجیب شناور روی زمین! فیلم/////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که یک شیء ناشناس طلایی رنگ را در نزدیکی ایستگاه بین المللی فضایی و شناور بر روی زمین نشان می دهد خبرساز شده است. این ویدئو مربوط به پخش زنده ایستگاه بین المللی فضایی در سال 2016 بوده است. گفته می شود پس از رویت این شیء پرنده عجیب پخش زنده از ایستگاه بین المللی فضایی متوقف شده است.

 این ویدئو  یک شیء پرنده ناشناس درخشان طلایی رنگ را نشان می دهد که در حالی که آرام  در بالای جو زمین حرکت می کند در حال  رصد سیاره زمین است. نظریه پردازان تئوری توطئه با انتشار این ویدئو مدعی شدند که ناسا یا سازمان فضایی آمریکا تلاش نموده با توقف پخش زنده از ایستگاه بین المللی فضایی این شیء پرنده درخشان را از عموم پنهان کند.

گفتنی است؛ پیشتر نیز ویدئویی عجیبی منتشر شده بود که برخی نظریه پردازان با استناد به آن ادعای شلیک لیزر از طرف فرازمینی ها به سوی ایستگاه بین المللی فضایی را  مطرح کردند.

انتهای پیام/

 مانور شیء پرنده طلایی رنگ عجیب بر روی زمین!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
حسین
۱۹:۵۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
دانلود نمیشه
آخرین اخبار