نمایشگاه عرضه توانمندی‌های بانوان میبدی

در این نمایشگاه محصولاتی از توانمندی‌های کارآفرینان بانوی میبد در زمینه‌های گوناگون صنایع دستی و گیاهان دارویی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ خواجه پور مشاور فرماندار میبد در امور بانوان و خانواده با اشاره به وجود ۹ غرفه از محصولات ۲۰ بانوی کارآفرین میبدی گفت: در غرفه‌هایی که در حال افزایش است، محصولاتی از بانوان کارآفرین  به نمایش گذاشته شده است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تلفیقی از هنر و سنت ذکر نمود و افزود: در راستای اهداف شرکت تعاونی بانوان کارآفرین تصمیم گرفته شده است  بانوان به صورت هماهنگ و با تشکیلاتی واحد در مجموعه‌ای گرد هم آیند و خدمات، تسهیلات و ایجاد بازار فروش برای کار و توانمندی آن‌ها فراهم شود.

مشاور فرماندار میبد در امور بانوان و خانواده با اشاره به برگزاری ۴ نمایشگاه تا عید نوروز در سطح شهرستان میبد خاطرنشان کرد: این اولین نمایشگاه است که تا روز هشتم بهمن ماه دایر است و همجنین نمایشگاه‌هایی در محمود آباد، مرکز بفروئیه و رکن آباد که در مسیر گردشگری است، برگزار خواهد شد.

از برنامه‌های جنبی نمایشگاه، نقاشی کردن کودکان برای به نمایش گذاشتن توانمندی آن‌ها در سنین کودکی بود که متاسفانه از بازدید مسئولین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه به دور ماند.

گفتنی است نمایشگاه برگزار شده در مصلی آیت الله اعرافی برای بازدید عموم تا روز هشتم بهمن ماه دایر خواهد یود و ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ می‌باشد.

انتهای پیام/ ا

نمایشگاه توانمدی بانوان تا هشتم بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار