متلک پرانی ونگر به لیورپولی ها

سرمربی آرسنال معتقد است رسانه های انگلیسی در برابر ناکامی های فراوان تیمی مانند لیورپول سکوت کرده اند،در عوض از او و تیمش بیش از حد انتقاد می کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرسن ونگر معتقد است که او و تیمش در فصل های اخیر از سوی رسانه ها به طور ناعادلانه مورد انتقاد قرار گرفته اند،در حالی که از لیورپول که شرایط به مراتب بدتری دارد انتقادی نمی شود.

آرسن ونگر در فصل جاری یک بار دیگر در سیبل انتقادات قرار گرفته و اوضاع علیه او است.
توپچی ها در جایگاه ششم لیگ برتر حضور دارند و در ماه نوامبر هم توسط ناتینگهام فارست از دور رقابت های جام حذفی حذف شدند.
ونگر معتقد است که او در فصل های اخیر از سوی رسانه ها به طور ناعادلانه مورد انتقاد قرار گرفته است.
با این وجود ،مربی 68 ساله با اشاره به وضعیت لیورپول، این سوال را مطرح کرد که چرا از باشگاه آنفیلدی در رسانه ها انتقاد نمی شود.

سرمربی فرانسوی توپچی هادر کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار امشب برابر چلسی گفت: "ما چند بار فینالیست بوده ایم؛ اما آیا این مسئله نگاه شما را به آرسنال تغییر داده است؟"خیر.

ونگر ادامه داد: "شما برای برخی از تیم هایی که در 25 سال گذشته به فینال نرسیده اند جشن گرفته و از آنها تمجید می کنید؛ اما می خواهید ما را بکشید ،گرچه ما در چهار سال گذشته سه بار قهرمان جام حذفی شده ایم.
به هر حال شرایط اینگونه است و ما باید با آن کنار بیاییم.


سرمربی آرسنال درباره این که چگونه می تواند رفتار هوادارانی را یک بار دیگر خواستار استعفای او شده اند،تغییر دهد ، نیز گفت: تغییر حالت رفتار هواداران؟ من هیچ تصوری در این خصوص ندارم. ذهیت هواداران را شما رسانه ها تعیین می کنید."
انتهای پیام/

ونگر: رسانه ها طرفدار لیورپول هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار