خانواده شهداء مظهر صبر و استقامت در جامعه هستند

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه شهداء مظهر صبر و استقامت در جامعه هستند گفت: خدمت به خانواده شهدا برای همه افتخار است.

خانواده شهداء مظهر صبر و استقامت در جامعه هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;سرهنگ سید احسان حسینی در دیدار با خانواده های شهیدان"علیرضا تریان"و"عبداله زبایی" با اشاره به اینکه مردم ایران عزت خود را مدیون شهیدان هستند، بیان کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی چون مشعل پر فروغی چشم امت اسلامی را روشن کرده است، این به برکت خون شهیدان و فداکاری و صبر خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی اظهارکرد:افتخار جمهوری اسلامی ایران به رشادت شهیدانی است که در دفاع مقدس جانانه از مملکت خویش دفاع کردند و خود به فیض شهادت نائل شدند تا یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیافتد.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی ناجا عنوان کرد:خدمت به خانواده شهدا ،ایثارگران و جانبازان نه تنها یک وظیفه سازمانی واداری است بلکه تکلیف شرعی است.

سرهنگ حسینی در این دیدارها، ثبات ، امنیت و آرامش کشور را مرهون رشادت ها و مجاهدت شهدا و ایثارگران دانست و افزود: همه باید با تمسک به آرمان بلند شهیدان راه و سیره ایشان را ادامه دهیم و اجازه ندهیم یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود .

انتهای پیام/ د

دیدار با خانواده شهدا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.