رحیمی مطرح کرد؛

لزوم افزایش تعامل نمایندگان مجلس با قوه قضاییه/ نقش دستگاه قضایی در کاهش جرایم بر کسی پوشیده نیست

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضاییه بر لزوم افزایش تعامل بین نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی استان‌ها تاکید کرد.

لزوم افزایش تعامل نمایندگان مجلس با قوه قضاییه/ نقش دستگاه قضایی در کاهش جرایم بر کسی پوشیده نیستبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین رحیمی مشاور پارلمانی رئیس قوه قضاییه در گردهمایی رؤسای کل دادگستری‌ها، دادستان‌ها، معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و معاونان راهبردی دادگستری‌های سراسر کشور، بر لزوم افزایش تعامل بین نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی استان‌ها تاکید کرد.

وی در این گردهمایی اظهار کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی برقرار است.

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضاییه بیان کرد: نقشی که دستگاه قضایی در کاهش جرایم و آسیب‌ها دارد بر کسی پوشیده نیست، لذا نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره این موضوع را مورد توجه خود قرار می‌دهند.

رحیمی گفت: طبیعتا هر چه به دستگاه قضایی چه از طریق مجلس و چه از طریق سایر دستگاه‌ها کمک شود خروجی آن در افزایش کیفیت زندگی مردم قابل مشادهد خواهد بود.

وی افزود: به عبارت دیگر هر چه امکانات به قوه قضاییه اختصاص یابد این دستگاه به نحو بهتری می‌تواند نسبت به انجام وظایف محوله خود اقدام کند.

وی در پایان گفت: در همین راستا ضروری است نمایندگان مجلس و مقامات قضایی در استان‌ها جلسات مشترک برگزار کنند و تعامل خوبی با یکدیگر برقرار کنند تا به نحو بهتری بتوانند کمبودها، مشکلات و وظایف محوله خود را تبیین کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار