رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جزئیات تغییر در مناقصه های چاپ بنر اعلام شد

احمد ابوالحسنی گفت: طبق توافق با شهرداری تهران، افرادی در مناقصه های تهیه بنر شرکت می کنند که مجوز فعالیت از اتحادیه لیتوگرافان داشته باشند.

جزئیات تغییر در مناقصه های چاپ بنر اعلام شداحمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به قراردادهای شهرداری ها با پیمانکارها در خصوص بنرهایی که در سطح شهر می زنند بیان کرد: با آقای برزین ضرغامی در سازمان زیباسازی شهرداری تهران هماهنگی کردیم تا افرادی در مناقصه های تهیه بنر شرکت کنند که مجوز فعالیت از اتحادیه لیتوگرافان داشته باشند. به این مسئله در اطلاعیه مناقصه در روزنامه همشهری روز یکشنبه اشاره می شود. در واقع این کار را انجام دادیم تا از مجوزهایمان حمایت کنیم.

وی افزود: قرار است شرکت های دارای 3 دستگاه چاپ بنر بتوانند در مناقصه تهیه بنر شرکت کنند و نیازی نباشد یک شرکت حتما 5 دستگاه چاپ بنر داشته باشد. در نتیجه این کار، یک نفر در مناقصه ها برنده نمی شود و کار در 3 بخش تقسیم می شود تا افراد بیشتری بتوانند در مناقصه ها شرکت کنند. از فردا در روزنامه های رسمی  به تغییراتی که در مناقصه تهیه بنر ایجاد شده  اشاره خواهد شد.

رئیس اتحادیه لیتوگرافان با اشاره به مالیات اعضای این اتحادیه بیان کرد: بیش از 90 درصد اعضای اتحادیه لیتوگرافان مشمول ارزش افزوده در  مالیات نمی شوند. از طریق اتاق اصناف ایران و تهران مشکلات مالیاتی اعضای اتحادیه لیتوگرافان را پیگیری می کنیم. در این زمینه تا حدی موفق بودیم. هم اکنون پیگیری هایمان را در زمینه مالیات لیتوگرافان پیگیری می کنیم تا مشکلات این صنف در این خصوص برطرف شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار