شهردار کرمان خبرداد؛

افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح ولی عصر (عجل‌الله‌فرجه) همزمان با22بهمن

شهردار کرمان گفت: قرارگاه خاتم اعلام کرده که تقاطع غیرهم‌سطح ولی عصر (عجل‌الله‌فرجه) در دهه‌ی فجر آماده بهره‌برداری است.

افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح ولی عصر (عجل‌الله‌فرجه) همزمان با22بهمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سیدمهران عالم زاده شهردار کرمان گفت: علی‌رغم مشکلات مالی، مبلغی برای تکمیل پل سیدی پرداخت و از امروز کار نصب تیرباکس‌های این پل آغاز شد.

شهردار کرمان درخصوص تاریخ بهره‌برداری از پل سیدی، اظهار امیدواری کرد در صورت تأمین منابع مالی، این پل تا اردی‌بهشت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

عالم‌زاده به نشست استاندار کرمان، رییس شورای اسلامی شهر کرمان و شهردار کرمان با مدیرعامل بانک ملی برای دریافت تسهیلات از این بانک اشاره کرد و گفت: در این نشست درخصوص دریافت تسهیلات برای پروژه‌های نیمه‌تمام شهر کرمان، مقرر شد نقشه‌ها و طرح‌های پروژه‌ها به بانک ملی ارسال شود تا پس از بررسی نقشه‌ها و طرح‌ها در بانک ملی و بانک مرکزی، برای پرداخت تسهیلات جهت تکمیل پروژه‌های شهر کرمان تصمیم‌گیری شود.

وی به پرداخت تسهیلات ازسوی بانک ملی برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر کرمان نیز اشاره کرد و گفت: بانک ملی قبول کرد به سرمایه‌گذارانی که قصد دارند در پروژه‌های شهری کرمان اعم از مسکونی، تجاری، تفریحی و توریستی سرمایه‌گذاری کنند، در صورت دارا بودن طرح توجیه اقتصادی، بدون سقف، تسهیلات پرداخت کند.

شهردار کرمان افزود: سرمایه‌گذارانی که قصد دارند در پروژه‌های شهری سرمایه‌گذاری کنند، برای معرفی به بانک ملی به شهرداری کرمان مراجعه کنند.

عالم‌زاده به پرداخت تسهیلات برای بازسازی بافت فرسوده هم اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه‌ی شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات برای بازسازی بافت فرسوده، به ازای هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان است که بانک ملی تقبل کرد این تسهیلات را در اختیار متقاضیان در کرمان قرار دهد.

وی به طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای رونق بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرده مالکانی که در بافت فرسوده زمین‌ها و ملک‌های بزرگ دارند، در صورتی که قصد ساخت پروژه‌های 50 تا 100 واحدی داشته باشند، تا 60 درصد مبلغ پروژه با کارمزد 9 درصد تسهیلات پرداخت می‌کند.

شهردار کرمان از افردی که در بافت فرسوده املاک بزرگ دارند درخواست کرد از این فرصت استفاده کنند تا نوسازی در بافت فرسوده‌ی شهر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ح

تفاطع ولی عصر کرمان دردهه فجر افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.