هفته بیست و یکم لیگ دسته اول؛

شکست صدرنشین و توقف بادران در روز لغو ۳ بازی

هفته بیست و یکم لیگ دسته اول با شکست نفت مسجد سلیمان و توقف تیم دوم جدول آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت ۱۴ امروز(یک شنبه) با برگزاری 6 دیدار آغار شد چراکه با توجه به بارش سنگین برف در بیشتر نقاط کشورمان بازی تیم های راه آهن تهران- اکسین البرز، خونه به خونه بابل- نساجی مازندران و ملوان انزلی- صبا قم لغو شد.

در حساس ترین بازی این هفته تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان که با نزدیک ترین تعقیب کننده اش اختلاف هفت امتیازی ایجاد کرده است در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف فجرسپاسی رفت و در پایان‌با تک گل امین شجاعیان(۶۵) شکست خورد. شاگردان محمود فکری با این‌نتیجه ۴۵ امتیازی باقی ماندند اما شاگردان علی اصغر کلانتری ۳۵ امتیازی شده و به رتبه پنجم صعود کردند.

شهرداری ماهشهر در خانه اش مقابل مس رفسنجان با تساوی یک -  یک متوقف شد. خیرالله ویسی آرا(۳۰) برای شهرداری و حسین شنانی(۸۶) برای مس موفق به گلزنی شدند.

شاگردان علیرضا مرزبان با این نتیجه ۲۶ امتیازی شدند و به رتبه دوازدهم‌سقوط کردند. رفسنجانی هم با کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفتند.

ماشین سازی در خانه ایران جوان بوشهر این تیم‌را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.سعید مهری(۴۰) و حسین قره داغی(۷۵) برای شاگردان عباس آقایی گل زدند. این نتیجه سبب شد ماشین سازی و ایران جوان به ترتیب با ۲۳ و ۱۸ امتیاز در رتبه پانزدهم و شانزدهم باقی بمانند.

دیدار آلومینیوم اراک و بادران تهران با تساوی بدون گل پایان یافت. آلومینیومی ها با ۲۳ امتیاز به جایگاه چهاردهم سقوط کردند و شاگردان محمد ربیعی هم با ۳۹ امتیاز در رتبه دوم باقی ماندند.

گل گهر سیرجان با نتیجه پرگل ۵ بر یک مس کرمان را شکست داد. محسن آذرپاد(۲۶) فرهاد سالاری(۴۰- گل به خودی) مهدی دغاغله(۶۰) امین پورعلی(۸۰) و محسن طرحانی(۸۵) برای گل گهر موفق به‌گلزنی شدند. شاگردان وینگو بگوویچ با این پیروزی ۲۹ امتیازی شدند. به رتبه یازدهم صعود کردند اما مس با همان ۳۰ امتیاز قبلی در جایگاه دهم قرار گرفت.

در آخرین دیدار امروز هم شهرداری تبریز با ۲ گل رضا نجاری(۳۹) و علی محمدی(۸۵) از سد برق جدید شیراز گذشت. شهرداری با برتری در این بازی با ۲۳ امتیاز به رتبه سیزدهم‌راه یافت اما برق با ۳۲ امتیاز به رتبه هفتم سقوط کرد.

انتهای پیام/

نتایج هفته بیست و یکم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار