ریس دانشکده علوم پزشکی تربت جام؛

در عرصه سلامت و درمان نیاز مبرم به همیاری خیرین داریم

ریس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت : سلامت اولین پروسه زندگی برای افراد است و در عرصه سلامت و درمان نیاز مبرم به همیاری و همکاری خیرین سلامت داریم .

در عرصه سلامت و درمان نیاز مبرم به همیاری خیرین داریم به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمد افکار در مراسم تجلیل از خیرین سلامت در تربت جام افزود : شهرستان تربت جام منطقه ای کم برخوردار و محروم است و برای کمک به مردم این منطقه باید نیاز سنجی صورت گیرد و نیت خیرین نباید ساخت و ساز باشد بلکه نیازهای شهرستان در امر آموزش ، درمان ، بهداشت ، پژوهش و کار فرهنگی باشد تا محرومیت زدایی انجام گیرد .

وی گفت : کار تحقیقاتی و پژوهشی باید در راستای نیازهای منطقه با حمایت پژوهشگران جوان از طریق خیرین صورت گیرد .

امام جمعه تربت جام در ادامه این مراسم گفت : در شهرستان مرزی تربت جام با وجود تعداد زیادی فاقدین شناسنامه و مشکوک تابعین و مهمانان مرزی و ازدواج با اتباع بیگانه می طلبد که خیرین کمک های ویژه ای به مردم داشته باشند.

حجت الاسلام جواد طاهری افزود : در تربت جام درمانگاهها و مطب های پزشکان و مراکز درمانی در سطح شهر پراکنده اند برای هم افزایی در خدمت رسانی به بیماران باید پردیس دانشکده علوم پزشکی در تربت جام ساخته شود .


وی گفت : با هماهنگی با آستان قدس رضوی به میزان 20هکتار زمین موقوفات ملک برای احداث پردیس قطعی شده که بار دیگر خدمات دهی به بیماران منطقه و کشورهای همسایه انجام گرفته است .

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت تربت جام هم در ادامه این مراسم  افزود : رسالت مهم مجمع خیرین سلامت نوع دوستی انسانی است که بزرگترین خدمت را در بخش درمانی در سطح کشور انجام دادند .

محمود جامی با اشاره به فعالیتهای مجمع از سال 90 گفت : ایجاد درمانگاه وحدت ، همراه سرا ویژه همراهان بیماران ، خریداری دستگاههای نوار مغز ، دیالیز ، احداث بانک خون ، بازسازی ساختمانهای فرسوده مراکز درمانی ، پرداخت ایاب و ذهاب بیماران صعب العلاج ، کانکس سیار دندانپزشکی ، آغاز بکار مجموعه طب تصویری و گرمخانه از اقدامات انجام شده مجمع می باشد .

انتهای پیام //ز.ج
 


تجلیل از خیرین سلامت در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار