ایجاد اشتغال با ارائه تسهیلات ارزان قیمت

فرماندار یزد با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیرو امید در موضوع اشتغال گفت: دولت به منظور رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال تسهیلات ارزان قیمتی را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

 مصطفی سالاری فرماندار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: امنیت بی نظیر ایران اسلامی در منطقه مرهون خون شهدا و جان برکفی ایثارگران عزیز و در حال حاضر تلاش و از خودگذشتگی نیرو‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی است که توانسته اند به موقع نقشه‌های گروهک‌های تکفیری و معاند نظام را برملا نموده و آسایش و امنیت را برای مردمان سرزمین خود به ارمغان آورند.

فرماندار یزد بابیان اینکه مراسم‌های ایام الله دهه فجر باید شور و نشاط در جامعه و با مشارکت مردم برگزار شود افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های متنوع و باشکوه‌تری در ایام‌الله دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از زحمات وتلاش‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در پیگیری مسائل و مشکلات مردم تصریح کرد: مدیران و کارکنان آن‌ها باید خدمت به مردم را همراه با صداقت و خوشرویی در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدیران باید برنامه ریزی نمایند تا به صورت مستمر با حضور در روستا‌ها ضمن دیدار با مردم نسبت به رفع مسائل و مشکلات آن‌ها اقدام نمایند.

سالاری با اشاره به موضوع اشتغال به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهم جامعه افزود: رفع مشکل بیکاری در جامعه تنها وظیفه یک نهاد و یا دستگاه اجرایی خاصی نیست بلکه برای ایجاد اشتغال و رفع این معضل بیکاری نیازمند یک تلاش همگانی از سوی کلیه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و حتی مشارکت و همراهی مردم که نمونه آن بخش اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز است، هستیم.

فرماندار یزد با اشاره به تلاش مدیران در جذب و تخصیص اعتبارات شهرستان در بازه زمانی تصریح کرد: بخشی از این تسهیلات که به طرح‌های اشتغال فراگیر از محل تسهیلات بانکی و آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ ا

ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار