در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های هادرسفیلد و لیورپول سه شنبه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در آغاز هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ جزیره قرار است سه شنبه 3 دیدار برگزار شود.

وستهام - کریستال پالاس 23:15
سوانسی - آرسنال 23:15
هادرسفیلد - لیورپول 23:30

لیورپولی ها با 47 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی جای گرفته اند.شاگردان یورگن کلوپ روند خوبی را در هفته های اخیر طی نکرده اند و در 2 بازی اخیر نتوانسته اند امتیازی را کسب کنند و برای رهایی از این وضعیت چاره ای جزء پیروزی در این دیدار ندارند تا امیدشان را برای کسب سهمیه اروپایی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا زنده نگه دارند.در صورتی که لیورپولی ها پیروز نشوند شرایط بدتری را در ادامه فصل پیش روی خود خواهند داشت. بوگدان،ناتالی کلاین،آدام لالانا و راگنر کلاوان در این دیدار حضور ندارند.

پیش بازی هادرزفیلد-لیورپول؛/لک لک ها به دنبال فرار از بحران

هادرسفیلد با 24 امتیاز در جایگاه چهاردهم حضور دارد و تنها 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.در صورت پیروزی هادر سفیلد می تواند از منطقه خطر فرار کند و سومین شکست متوالی لیورپولی ها را به آنها تحمیل کند.جان استانکوویچ و الیاس کاچونگا از غایبان هادر سفیلد هستند. 

پیش بازی هادرزفیلد-لیورپول؛/لک لک ها به دنبال فرار از بحران

در  2 تقابل اخیر 2 تیم، لیورپولی ها همواره پیروز بوده اند و باید دید آیا  می توانند به سومین پیروزی متوالی خود برابر این تیم دست یابند یا خیر.

بیشتر بدانیم:

*هادرزفیلد در سه دیدار اخیرش در لیگ برتر، شکست خورده است.
*هادرزفیلد در هر سه دیدار اخیرش در لیگ برتر، حداقل 2 گل دریافت کرده است.
*لیورپول در 2 دیدار اخیرش (برابر سوانزی در لیگ برتر و برابر وست برومویچ در جام حذفی) شکست خورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار