مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

افتتاح 132 پروژه برق با بیش از 204 میلیارد ریال اعتبار در همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 132 پروژه برق با اعتباری بالغ بر 204 میلیارد و 52 میلیون ریال در استان همدان طی دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

افتتاح 132 پروژه برق با بیش از 204 میلیارد ریال اعتبار در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مهدی شهیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگویی برای تمام ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود:  ایام الله دهه فجر فرصتی برای بیان از خودگذشتگی و ایثار زنان و مردانی است که در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند و در راه تحقق ارزش‌های انقلاب از جان خویش گذشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی بعد از انقلاب عنوان کرد: این ایام فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام حوزه‌ها و دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: صنعت برق نیز از این امر مستثنی نبوده و در طول 40 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

شهیدی با اشاره به وجود 18 هزار و 230 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و 15 هزار و 663 دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت 2 هزار و 214 مگاولت آمپر در استان همدان اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی تمام شهرها و روستاهای استان از نعمت برق و روشنایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به وجود 717 هزار و 708 مشترک برق در استان عنوان کرد: از این تعداد 586 هزار و 474 مشترک در بخش خانگی، 30 هزار و 994 مشترک در بخش عمومی، 12 هزار و 47 مشترک در بخش کشاورزی، 5 هزار و 318 مشترک در بخش صنعتی و 82 هزار و 875 مشترک نیز در بخش سایر مصارف هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه استان همدان قطب کشاورزی است، افزود: بیشترین مصرف انرژی برق استان معادل 40 درصد نیز در همین بخش است.

انتهای پیام/د.ا

افتتاح 132 پروژه برق رسانی در همدان

برچسب ها: برق ، افتتاح ، نیروگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.