امید‌های شهید چمران لارستان به شکست نفت و گاز گچساران

نماینده فارس در دیداری فینال گونه در لیگ برتر هندبال بانوان به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته ۱۳ مسابقات دسته برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با برگزاری ۳ بازی برگزار می‌شود و در مهمترین مسابقه این هفته، شهید چمران لارستان جمعه ۱۳ بهمن ماه میهمان تیم صدر جدولی نفت و گاز گچساران است.

نماینده فارس تا پایان هفته ۱۲ با ۸ برد، ۲ شکست و ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند و نفت و گاز گچساران با ۹ پیروزی، یک شکست و ۱۸ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها هستند.

بدون شک شهید چمران لارستان در صورت پیروزی به جمع مدعیان قهرمانی باز می‌گردد و در صورت شکست باید این فصل را به کسب عنوان دوم و یا سوم بسنده کند.

در طرف مقابل نفت و گاز گچساران با بردی که می‌تواند برابر نماینده فارس بدست آورد در صدر باقی می‌ماند و در هفته پایانی برای کسب عنوان قهرمانی رو در روی دیگر مدعی این فصل تاسیسات دریایی به میدان خواهد رفت.

شاگردان شافعیان در تیم شهید چمران در هفته ۱۲ شهرداری شاهین شهر را ۳۱ بر ۲۵ شکست دادند و نفت و گاز گچساران ۳۳ بر ۱۳ بهمن بهبهان را مغلوب کرد.

در دیگر بازی هفته ۱۳ تیم تاسیسات دریایی تهران که با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نفت و گاز گچساران در مکان دوم جدول رده بندی جای گرفته میهمان شهرداری شاهین شهر است.

باید دید در فاصله ۲ هفته تا پایان لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از میان تیم‌های نفت و گاز گچساران، تاسیسات دریایی تهران و شهید چمران لارستان که سه ضلع قهرمانی این فصل را تشکیل داده اند، کدام تیم گوی سبقت را از سایر تیم‌ها خواهد ربود.

گفتنی است، در دور رفت تیم شهید چمران لارستان ۲۲ بر ۱۶ نفت و گاز گچساران را از پیش رو برداشتند.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم های شهید چمران لارستان و نفت و گاز گچساران در مسابقات دسته برتر هندبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار