انجام ویزیت رایگان دام ها در فهرج

همزمان با دهه مبارک فجر شبکه دامپزشکی فهرج اقدام به ویزیت رایگان دام ها در دو بخش مرکزی و نگین کویر شهرستان فهرج می کند.

 انجام ویزیت رایگان دام ها در فهرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت:همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج به منظور رضایتمندی مردم اقدام به ویزیت رایگان دام ها در دوبخش مرکزی و نگین کویر شهرستان فهرج می کند.


وی افزود :در روزهای14و15 بهمن ماه در بخش مرکزی و در روزهای 18و19بهمن ماه در بخش نگین کویر اقدام به ویزیت رایگان دام و طیور خواهیم کرد.

بماندشتی به اقدامات دیگر دامپزشی در این ایام اشاره کرد و گفت : به منظور مبارزه با بیماری های دامی به ویژه بیماری های مشترک بین انسان و دام شبکه دامپزشکی اکیپ هایی را برای واکسیناسیون رایگان دام ها اعزام می کنیم.


وی افزود:همچنین نظارت بر فروشگاههای عرضه فراورده های خام دامی و سلامت مواد خام عرضه شده شهرستان فهرج در این ایام به صورت مستمر انجام می شود.


رییس اداره دامپزشکی شهرستان فهرج خاطرنشان کرد:به مناسبت این ایام یک دوره کلاس آموزشی با موضوع آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام ویژه مدارس بخش نگین برگزار خواهد شد.


انتهای خبر/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.