آغاز مسابقات بهکاپ و بهکاپر گلف قهرمانی کشور در دزفول

رئیس هیات گلف شهرستان دزفول از آغاز مسابقات بهکاپ و بهکاپر گلف قهرمانی کشور از عصر امروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا کرمی، رئیس هیات گلف شهرستان دزفول با اشاره به اینکه استان خوزستان و شهرستان دزفول برای نخستین بار است که میزبان مسابقات بهکاپ و بهکاپر گلف قهرمانی کشور شده، اظهار داشت: بیش از 100 ورزشکار زن و مرد از استان های مختلف کشور در این دوره از رقابت ها که به مدت 4 روز در دزفول برگزار می شود با هم رقابت می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: 13 تیم از ورزشکاران گلف باز استان های تهران، همدان، اصفهان، مازندران، قزوین، البرز، خوزستان، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، قم و نیز تیم کیش در این رقابت ها حضور دارند.

کرمی بیان داشت: 7 گلف باز دزفولی نیز در ترکیب تیم 12 نفره خوزستان در این مسابقات شرکت می کنند.

رئیس هیات گلف شهرستان دزفول با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای برگزاری این مسابقات و میزبانی از تیم های شرکت کننده در دزفول انجام شده و امکانات لازم در نظر گرفته شده است، افزود: نفرات برتر این مسابقات به تیم ملی بهکاپ و بهکاپر دعوت خواهند شد.

گفتنی است؛ در رشته ورزشی بهکاپ به جای حفره از دروازه استفاده می شود و 2 بازیکن رقیب با توجه به قوانین و تکنیک ها تلاش می کنند تا توپ های کاشته شده توسط حریف را وارد دروازه نمایند.

مسابقات بهکاپ و بهکاپر گلف قهرمانی کشور تا 13 بهمن ماه در زمین چمن مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار می گردد.

انتهای پیام/گ

دزفول میزبان مسابقات بهکاپ و بهکاپر گلف قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.