تاجگردون در صحن علنی:

بودجه 97 مردمی‌ترین بودجه‌ای است که تقدیم نمایندگان شده است

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: لایحه بودجه 97 با اصلاحاتی که انجام شده مردمی‌ترین بودجه‌ای است که تقدیم نمایندگان شده است.

لایحه بودجه 97 مردمی‌ترین بودجه‌ای است که تقدیم نمایندگان شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 در جلسه علنی امروز اظهار کرد: این لایحه با اصلاحاتی که انجام شد، مردمی‌ترین بودجه‌ای بود که تقدیم نمایندگان شده است و ما نباید اجازه دهیم که حقوق عامه مردم ضایع شود.

وی با تأکید بر اینکه ما وظیفه صیانت از صندوق توسعه ملی را داریم، گفت: برخی از مخالفان در اظهارات خود گفتند که از پول فلان جا برداشته شد و به جای دیگری داده شد در حالی که باید گفت آب خیزداری در لایحه دولت نبود و در کمیسیون تلفیق اضافه شد.

تاجگردون تصریح کرد: برخی از مخالفان هم درباره بخش دفاعی اظهاراتی داشتند که چرا از صندوق توسعه ملی مبالغی برای این بخش در نظر گرفته شد که باید بگویم لایحه دولت برای بخش دفاعی فقط توانسته حقوق و مزایای بخش دفاعی را در نظر بگیرد و چرا ما باید تقویت بخش عمرانی را ببینیم اما تقویت بخش بنیه دفاعی را در نظر نگیریم؟

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 افزود: ما وظیفه داریم توجه ویژه‌ای به تقویت بنیه دفاعی کشور داشته باشیم و از آنجایی که تمام دنیا طور دیگری به ما نگاه می‌کنند ما باید به این بخش توجه کنیم و امنیت کشور را در نظر بگیریم و هیچ جا به جایی اعتباری صورت نگرفته و توجه شده که هیچ جایی زمین نماند و همه در کنار هم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه ما هنوز نمی‌دانیم که دوستان می‌خواهند یارانه حذف شود یا حذف نشود، اظهار کرد: ما به دولت گفتیم که وضعیت یارانه‌ها را ساماندهی کن و اقشار پردرآمد را حذف کن. باید به ضرس قاطع بگویم اگرچه می‌خواستند و می‌خواستیم یارانه‌ را حذف کنیم اما امروز همه عوامل را جمع کردیم که همچنان یارانه داده شود و تداوم یارانه را داشته باشیم.

تاجگردون درباره حامل‌های انرژی اظهار کرد: ما در کمیسیون تلفیق با روش‌های مختلف در این باره رأی گیری کردیم اما اکثر اعضای این کمیسیون اتفاق نظر داشتند که قیمت‌ حامل‌های انرژی فعلا افزایش نیابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
از قیمت 23 قلم محصولات کشاورزی چه خبر نامه 153 نماینده در مورد قیمت خرید کندم چه شد
آخرین اخبار