بهره برداری و کلنگ زنی ۷۹۴ طرح در مازندران

۷۹۴ طرح دهه فجر امسال در مازندران بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در نشست با خبرنگاران گفت: ۷۹۴ طرح با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان دهه فجر امسال در مازندران بهره برداری و کلنگ زنی می‌ شود.
وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ ها با حضور مقامات کشوری بهره برداری می‌ شود، گفت: این طرح‌ ها در بخش‌ های مختلف عمرانی، شهری و روستایی اجرایی می‌ شود.

اسلامی گفت: از مجموع طرح ها، ۱۶۴ مورد طرح دهیاری، ۹۸ طرح توزیع برق، ۹۷ طرح راه و شهرسازی، ۷۴ طرح جهاد کشاورزی، ۷۰ طرح دانشگاه علوم پزشکی، ۴۶ طرح شهرداری، ۲۳ طرح بنیاد، ۱۶ طرح آب و فاضلاب شهری، ۱۵ طرح میراث، ۱۲ طرح نوسازی و تجهیز مدارس، ۱۰ طرح صنعت و معدن، ۹ طرح شرکت گاز، ۷ طرح آب منطقه‌ ای خواهد بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه ۳۹ طرح با ۳۹۴ میلیارد تومان در حوزه طرح‌ های تولیدی و اشتغالزایی بهره برداری و برای هزار و ۷۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌ شود، افزود: ۱۴ طرح با ۱۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: بزرگترین طرح پارک موزه کشور در مازندران به صورت ویدئو کنفرانس در مازندران بهره برداری می‌ شود.

اسلامی با بیان اینکه نیاز است که برای دولت منابع تامین شود، افزود: این منابع از سه مسیر از محل تسهیل فروش دارایی  و نفت، واگذاری طرح‌ های عمرانی نیمه تمام و بقیه از محل اجرای طرح‌ ها و زیرساخت‌ ها تامین می‌ شود.

استاندار مازندران گفت: بسیج سازندگی مازندران  ۲۲ طرح عمران روستایی و زیرساختی را آغاز کرد و به زودی به بهره برداری می‌ رساند.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیل پارسال ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است و امسال هم ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به واحد‌های صنعتی تزریق شده است، افزود: با شناسایی تولیدکنندگان و حمایت از آن‌ها می‌ توان با کمک افراد فعال، سرمایه گذاری جدید انجام داد.

انتهای پیام/ م

اعلام برنامه‌ های دهه فجر امسال در مازندران

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.