مدیرکل اداره اوقاف استان همدان؛

کمک یک تا 1.5 میلیونی به بیماران نیازمند

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از کمک یک تا 1.5 میلیون تومانی به بیماران نیازمند در ملایر خبر داد.

کمک یک تا 1.5 میلیونی با بیماران نیازمند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند ،مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان  از کمک به بیماران صعب العلاج در دهه فجر خبر داد و گفت: در دهه فجر به بیماران نیازمند و صعب العلاج در شهرستان ملایر یک تا 1.5میلیون تومان کمک هزینه ی درمانی اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه بیان کرد: این کمک هزینه شامل تمامی بیماران صعب العلاج از جمله بیمارن پروانه ای، ام اس و سرطان است.

مدیر کل اداره اوقاف و امورخیریه استان همدان  با بیان اینکه این طرح  در شهر همدان نیز اجرای می شود بیان کرد: میزان مساعدت مالی در همدان کمتر در نظر گرفته شده است.

وی به درمانگاه موقوفه اعتمادیه همدان اشاره کرد و گفت: این درمانگاه در ایام دهه فجر آماده پذیرش و ویزیت رایگان از مراجعین محترم خواهد بود.

کاروند به تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) ملایر  توسط اداره اوقاف و امور خیریه در دهه فجر اشاره کرد و گفت:  بیش از 600میلیون تومان برای تجهیز بخش جراحی این بیمارستان در نظر گرفته شده است که در دهه فجر خریداری و به بیمارستان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه طرح اعزام پزشک و اکیپ پزشکی در دهه فجر به  33روستا ها دستور کار اوقاف قرار دارد، بیان کرد: اداره اوقاف آماده همکاری با پزشکان و متخصصان حوزه سلامت  است که تمایل کار با این مجموعه را دارند.

انتهای پیام/د.ا

مساعدت یک و نیم میلیونی به بیمارن نیازمند

 

برچسب ها: اوقاف ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.