ثروت و دارایی آیت الله خامنه‌ای چقدر است؟ + فیلم

میزان دارایی رهبر معظم انقلاب موضوعی است که تاکنون بارها توسط شبکه‌های ضد انقلاب به آن پرداخته شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ داشتن جایگاه و قدرت، ابزاری است که روش‌های کسب ثروت از راه‌های غیرمشروع را سر راه صاحبان آن قرار می‌دهد و کمتر کسی می‌تواند در برابر وسوسه طی کردن آن خویشتن‌داری کند.

اکثر رهبران جهان در کاخ‌ها و قصرهایی بزرگ زندگی می‌کنند و با اشرافی‌گری خو گرفته‌اند. آنها خود را ممتاز و برتر از سایر مردم می‌دانند و سوار بر خودروهای لوکس در سطح خیابان تردد می‌کنند.

این ویژگی مشترک در بین صاحبان قدرت باعث شده است تا از زندگی طبقه ضعیف جامعه اطلاع زیادی نداشته باشند، نتوانند درد آنها را درک کنند و برای بهبود آن نیز قدمی برندارند.

اما یکی از رهبرانی که جا پای مولای خود حضرت علی (ع) گذاشته و زندگی ساده‌ای را در پیش گرفته، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ثروت و دارایی آیت الله خامنه‌ای چقدر است؟ + فیلم

آیت الله خامنه‌ای قبل از ابتدای دوران رهبری خود و حتی از زمان کودکی زندگی به دور از تجملاتی را در پیش گرفته بودند و این شیوه را حفظ کرده‌اند.

ثروت و دارایی آیت الله خامنه‌ای چقدر است؟ + فیلم

رهبر انقلاب دوران کودکی خود را این گونه توصیف می‌کنند:

«پدرم روحانی معروفی بود، اما خیلی پارسا و گوشه‌گیر[...] زندگی ما به‌سختی می‌گذشت. من یادم هست شب‌هایی اتفاق می‌افتاد که در منزل ما شام نبود. مادرم با زحمت برای ما شام تهیه می‌کرد. [...] آن شام هم نان و کشمش بود».

 

 

 

 

«منزل پدری من که در آن متولد شده‌ام، تا چهار پنج سالگی من، یک خانه‌ی ۶۰ ـ ۷۰ متری در محله‌ی فقیرنشین مشهد بود که فقط یک اتاق داشت و یک زیرزمین تاریک و خفه‌ای! هنگامی که برای پدرم میهمان می‌آمد -و معمولاً پدر بنا بر این که روحانی و محل مراجعه مردم بود، میهمان داشت- همه ما باید به زیرزمین می‌رفتیم تا مهمان برود. بعد عده‌ای که به پدر ارادتی داشتند، زمین کوچکی را کنار این منزل خریده به آن اضافه کردند و ما دارای سه اتاق شدیم».

 

 

 

 

 

 

ثروت و دارایی آیت الله خامنه‌ای چقدر است؟ + فیلم

دارایی رهبر انقلاب بر کسی پوشیده نیست و دوست و دشمن به ساده زیستی ایشان معترفند. فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید بخشی از نظرات و صحبت‌های ضد انقلاب خارج نشین است که به زندگی دور از تجملات رهبر معظم انقلاب پرداخته‌اند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر اپوزیسیون خارج نشین درباره ثروت رهبر انقلاب + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۳:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خوشبحالت همه ی پولایه مردومو خوردی
Iran (Islamic Republic of)
ممنونم .
۰۹:۵۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
دمت گرم