دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در محلات محروم خرم‌آباد:

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر در خرم‌آباد

جشنواره فرهنگی ورزشی در دهه فجر بین ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سالجاری در پنج محله محروم شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ میلاد احسانی، دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در محلات محروم خرم‌آباد گفت: این جشنواره در محله‌های فلک الدین، اسدآبادی، علی آباد، گل سفید و پاچنار با ۲۰ رشته فرهنگی و ورزشی برای خانم‌ها و آقایان و در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که در حال حاضر با نصب بنرهایی در سطح این محلات مشغول تبلیغات و ثبت نام مسابقات هستیم بیان کرد: قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر (عج) به واسطه توان مردمی این محلات،با اهدافی نظیر سهم محلات محروم از انقلاب اسلامی، تقویت روحیه نشاط و طراوت، شناسایی استعدادهای فرهنگی ورزشی این جشنواره را برگزار می‌کند.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در محلات محروم خرم‌آباد بیان کرد: سازمان‌های معاونت فرهنگی سپاه ناحیه خرم‌آباد، معاونت تربیت بدنی سپاه استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این جشنواره حمایت می‌کنند و سایر دستگاه‌ها که در حین اجرای جشنواره حمایت‌هایی خواهند داشت.

احسانی به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: این جشنواره با ایام فاطمیه مصادف شده و سعی ما این است که این تلاقی مورد توجه باشد و از برکات ایام فاطمیه هم در جشنواره استفاده شود.

وی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود یک هزار و ۵۰۰ نفر در جشنواره شرکت کنند که به نفرات برتر هر رشته در هر محله جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در محلات محروم خرم‌آباد گفت: مسابقات ورزشی در رشته‌هایی مانند فوتسال، پینگ پنگ، فوتبال دستی، دال پلان، تیراندازی و... مسابقات فرهنگی در رشته‌های نقاشی، هنرهای دستی، حفظ قرآن، عکاسی، داستان نویسی، قرائت اذان و... برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/د

جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر در پنج محله محروم خرم‌آباد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار