امروزه ورزش از هر سرمایه ای با ارزش تر است

مدیر کل زندان های استان در اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان زن زندان های کرمان گفت:این مسابقات برای ارج نهادن به جامعه زندان های استان کرمان برگزار شد.

امروزه ورزش از هر سرمایه ای با ارزش تر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رمضان امیری مدیر کل زندان های استان کرمان در اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان زن زندانهای استان کرمان با بیان اینکه برگزاری اینگونه مسابقات بسیار دشوار می باشد،گفت:این مسابقات برای ارج نهادن به جامعه زندان های استان کرمان برگزار شد.


وی با عنوان اینکه این مسابقات باعث نشاط و تعامل در بین کارکنان زندان های استان کرمان می شود، بیان داشت: آگاه سازي بيشتر افراد از فوايد ورزش، استفاده بهينه از امكانات موجود بر اساس برنامه ريزي مناسب و استفاده از نيروها و مربيان مجرب از جمله راه هاي ايجاد پويايي بيشتر در ورزش است.


مدیر کل زندان های استان کرمان با اشاره به مسئولیت مهم پرسنل سازمان زندان ها در راستاي اصلاح و تربيت مددجويان، افزود: با توجه به اهميت ورزش و ايجاد روحيه شادابي و نشاط در بين كاركنان زندانها در تلاشيم اين قبيل فعاليت ها در زندانها براي پرسنل و مددجويان بيشتر مورد توجه قرار گيرد.


وی ادامه داد: امروزه ورزش از هر سرمایه ای با ارزش تر است و کارهای زیادی برای توسعه ورزش زندان های استان کرمان انجام شده است.

 

انتهای پیام /س

 

مدیر کل زندان های استان کرمان:امروزه ورزش از هر سرمایه ای با ارزش تر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار