همزمان با آغاز دهه فجر:

ترمینال یک مهرآباد گلباران می‎شود

به مناسبت سالروز بازگشت شکوهمند امام خمینی (ره) به میهن از طریق فرودگاه مهرآباد، فردا مراسم بزرگداشت در ترمینال یک این فرودگاه برگزار می‎شود.

فردا؛ ترمینال یک مهرآباد گلباران می‎شودبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ­­ روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران؛ فردا (­پنجشنبه، ۱۲ بهمن) مراسم بزرگداشت به مناسبت سالروز بازگشت شکوهمند امام خمینی (ره) از ساعت ۹ تا ۱۱­ با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مقامات لشکری و کشوری و همچنین رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، ­ اعضای هیأت مدیره، مسئولان و کارکنان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و جمعی از مدیران ارشد صنعت هوانوردی و علاقه‎مندان برگزار می‎شود.

ورود امام راحل به ترمینال یک فرودگاه مهرآباد پس از سال‎ها دوری از وطن و رقم خوردن پیروزی انقلاب ­اسلامی، یکی از افتخارات و خاطرات خوش اهالی صنعت هوانوردی و کارکنان این فرودگاه است که هر ساله به طور باشکوهی گرامی داشته می‎شود. امسال نیز این مراسم به شکلی ویژه برگزار خواهد شد.

وزارت و راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران­­ سال گذشته در ­­اقدامی ماندگار، ترمینال یک را به عنوان قدمگاه امام خمینی (ره) ثبت ملی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار