خاکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

استعدادیابی فرزندان تحت پوشش بهزیستی با برگزاری جشنواره امید میهن

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از حضور 350 نفر از دختران و پسران مراکز شبه خانواده در جشنواره فرزندان امید میهن خبر داد.

استعداد یابی فرزندان تحت پوشش بهزیستی با برگزاری جشنواره فرزندان امید میهناحمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: جشنواره فرزندان امید میهن با مشارکت کودکان و نوجوانان 69 مرکز شبه خانواده و فرزندان امداد بگیر تحت پوشش بهزیستی استان تهران و به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، از امروز (دوازدهم بهمن ماه) آغاز می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره فرزندان امید میهن، استعدادیابی فرزندان شبه خانواده (خانه های کودکان و نوجوانان و مراکز شبه خانواده بهزیستی استان تهران ) و همچنین آشنا کردن آن ها با فرهنگ، آداب و رسوم جامعه ایرانی-اسلامی است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران یادآور شد:موضوع توانمندسازی فرزندان مراکز شبه خانواده و کودکان و نوجوانان بهزیستی استان تهران، برای حضور موفق در عرصه های مختلف زندگی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره فرزندان امید میهن است.

برگزاری اختتامیه جشنواره در 25 بهمن

خاکی با اشاره به برگزاری جشنواره فرزندان امید میهن در 2 بخش فرهنگی و ورزشی اضافه کرد: این جشنواره در بخش ورزشی، در رشته های تنیس روی میز، فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، دومیدانی، آمادگی جسمانی و ژیمناستیک برگزار می شود و در بخش فرهنگی نیز رشته هایی چون حفظ و قرائت قرآن کریم، نقاشی، سرود، خطاطی، صنایع دستی، عکاسی، دل نوشته، داستان نویسی، موسیقی و برخی رشته های دیگر اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: جشنواره فرهنگی-ورزشی فرزندان امید میهن در دو گروه سنی بین 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال برگزار می شود و کودکان و نوجوانان در رشته های یاد شده با یکدیگر به رقابت می پردازند و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر این مسابقات در بیست و پنجم بهمن ماه برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: ارتقای سلامت روان کودکان و نوجوانان، ایجاد و فرهنگسازی حس نوع دوستی و همچنین آموزش همکاری بین فرزندان تحت پوشش مراکز بهزیستی، ایجاد حس همدلی و همراهی در رقابت های ورزشی سالم و داشتن ارتباط اجتماعی مناسب، ایجاد فضای پر نشاط برای فرزندان مراکز شبه خانواده و ترویج فرهنگ سلامت از جمله مواردی است که در برگزاری جشنواره فرهنگی-ورزشی فرزندان امید میهن دنبال می شود.

انتهای پیام/

فرزندان تحت پوشش بهزیستی در جشنواره امید بهمن استعدادیابی می شوند

برچسب ها: بهزیستی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار