فرماندار سراوان:

لزوم آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی در استقبال از برنامه‌های دهه فجر در سراوان

فرماندار سراوان بر آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی در استقبال از برنامه‌های دهه فجر شهرستان تاکید کرد.

لزوم آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی در استقبال از برنامه‌های دهه فجر در سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با بیان تسلیت ایام عزاداری بانوی بزرگ اسلام، فرارسیدن ایام دهه مبارکه فجر یادآور پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ را تبریک گفت.

نارویی نیز بر آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی در استقبال از برنامه‌های دهه فجر شهرستان تأکید نمود.

فرماندار سراوان نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای سیاسی و اجتماعی بود که در قرن بیستم در کشور ایران اتفاق افتاد تمامی معادلات جهانی را تحت تأثیر قرار داد، گفت: نگرش و قبول غرب و اندیشمندان غربی نیز در مورد انقلاب اسلامی ایران که نوع خیزش ملت ایران که مبتنی بر باور‌های دینی و استقلال کشور و خارج شدن از سیطره غرب و قدرت‌های جهانی بود که بر اساس این ایدئولوژی اسلامی با معماری حضرت امام صورت گرفت.

نارویی نیز در همین راستا بر صیانت و حفظ دیدگاه، باور، ارزش و نگاه مکتبی اسلامی تأکید نمود و افزود: بر ما مسئولین است که بر صیانت و حفظ ارزش‌های انقلاب بالاخص در ایام دهه فجر با هدف قرار دادن نسل جدید در مسیر کار‌های فرهنگی قدم برداریم.

وی در ادامه سخنانش با بیان اجرای برنامه‌های دهه فجر مبارکه در شهرستان متفاوت‌تر از گذشته، بیان داشت: از برنامه‌های برجسته دهه مبارکه فجر پخش زنده جُنگ انقلاب از شبکه استانی خواهد بود که به مدت ۱۱ شب به معرفی شهرستان و پتانسیل‌های منطقه و برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد.

فرماندار سراوان نیز بر همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مطلوب و بهره‌برداری مناسب برنامه پخش زنده استانی و برنامه‌های دهه مبارک فجر شهرستان تأکید نمود.

نارویی نیز با بیان خدمت به مردم که همواره مورد تأکید رهبری، سران قوا و ریاست جمهوری است گفت: خدمت به مردم سبب پایداری نظام خواهد بود و می‌بایست مسئولین مردم را در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب حفظ کنند.

وی در همین راستا گفت: خدمات صادقانه و پاسخگویی شفاف و روشن به شهروندان سبب همگرایی می‌شود که می‌طلبد نگاه منصفانه و درست مبتنی بر ارائه خدمت به مردم قرار گیرد.

فرماندار سراوان در گوشه‌ای دیگر از سخنانش گفت: ۱۳۸ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و برنامه فرهنگی در شهرستان سراوان با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ع

آمادگی دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار