فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

اجرای۱۸۰ برنامه طی دهه فجر در رزن

فرمانده سپاه ناحیه رزن از برگزاری ۱۸۰ عنوان برنامه طی ایام الله دهه فجر در شهرستان رزن خبر داد.

اجرای۱۸۰ برنامه طی دهه فجر در رزن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابوالفضل براتزاده  رزن از برگزاری ۱۸۰ عنوان برنامه طی ایام الله دهه فجر در شهرستان رزن خبر داد.

وی با اشاره به شعار دهه فجر امسال که سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی و اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاوتی است، اظهار داشت: بر اساس همین شعار180 عنوان برنامه در شهرستان رزن با همکاری بسیج، ادارات شهرستان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال دهه فجر همزمان با ایام فاطمیه و عزاداری حضرت زهرا (س) شده است، گفت: مراسمی در سطح روستاها  به همین مناسبت برگزار می‌شود و قرار است گرامیداشت ایام الله دهه فجر با عزاداری حضرت زهرا(س) همراه باشد و در تمام مساجد شهرستان با حضور گسترده مردم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: به مناسبت این ایام 12 برنامه در سطح شهرستان به عنوان برنامه‌های شاخص شهرستانی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 118 مورد نشست‌های روشنگری در سطح اقشار و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در راستای تبیین فرمایشات مقام عظمای ولایت و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

براتزاده افزود: در دهه فجر امسال هفت یادواره شهدا در شهرستان با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی ائمه جماعات و خانواده معظم شهدا در روستاهای پشتجین، نظام آباد، کلکبود، قایش، بابا نظر و دو یادواره شهدای دانش آموزی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 65 عنوان برنامه فرهنگی هنری در این ایام خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل مسابقات فرهنگی مثل کتابخوانی، نقاشی، مقاله‌نویسی با موضوع دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: از طرف بسیج جامعه پزشکی 20 مورد ویزیت رایگان در سطح روستاها در این دهه داریم که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود.

وی به سه پروژه قابل افتتاح اشاره کرد و گفت: افتتاح پل و پایگاه قلعه جوق توسط بسیج سازندگی و همکاری ادارات شهرستان و تعمیر مسجد بهکندان و چورمق در طول دهه فجر انجام می‌شود.

برات‌زاده گفت: 30 مورد سرکشی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا توسط مسئولان شهرستان و همکاران در سپاه در این دهه انجام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر در ذیل برنامه‌های ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان انجام می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه رزن به برنامه‌های ورزشی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: در بخش ورزشی در دهه فجر برنامه های متعددی از قبیل تنیس روی میز، طناب کشی ، فوتبال دستی و کوه پیمایی در 20 مورداز پایگاه های مقاومت که یکی از اینها در سطح شهرستان است که مسابقات فوتسال جام فجربین پایگاه های مقاومت برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در بحث هنری بسیج هنرمندان چند برنامه شاخص دارند که شامل نمایش خیابانی گروه تئاتر بسیج هنرمندان با موضوع انقلاب است و همینطور عصر شعر با موضوع انقلاب که شاعران شهرستان در انجا برنامه خواهند داشت .

 انتهای پیام/

 افتتاح طرح های مختلف در رزن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.