تجلیل از چهره ماندگار پزشکی استان مرکزی در ساوه

در مراسمی از خدمات ۴۰ ساله چهره ماندگار پزشکی استان مرکزی در شهرستان ساوه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در مراسمی در شهرستان ساوه از خدمات ۴۰ ساله دکتر بلورچی چهره ماندگار پزشکی استان مرکزی در شهرستان ساوه تجلیل شد.

دکتر طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم تجلی با تاکید بر اینکه استان مرکزی مهد پرورش مفاخر و مشاهیر متعدد در حوزه‌های گوناگون به ویژه در عرصه پزشکی و علمی است، گفت: در هریک از شهرستان‌های استان مرکزی پزشکان حاذق و نامداری پرورش یافته و به مردم خدمات پزشکی را ارائه می‌دهند.

دکتر طاهراحمدی به درخشش اطباء شاخصی همچون دکتر قریب و استاد یلدا اشاره کرد و افزود: دکتر بلورچی نیز به عنوان یک پزشک مشهور در استان مرکزی سالیان سال خدمات شایانی را به مردم شهرش در ساوه ارائه کرده است که در پیشگاه خدای تعالی از اجر و قرب بالایی برخوردار است.

دکتر بلورچی هم در سخنانی گفت: اگر دوباره متولد شوم قطعا همان راهی که امروز انتخاب کردم را دوباره انتخاب خواهم کرد و به مردم شهرم خدمت می‌کنم چراکه نجات جان انسان و تضمین سلامت مردم علاوه بر کسب رضایت مردم موجب بهره مندی از اجر معنوی و رضایت الهی خواهد شد.

دکتر بلورچی در سال ۱۳۲۴ در ساوه متولد شد و پس از پایان تحصیلات خود در مقطع دبیرستان همزمان با پذیرفته شدن در دانشکدة پزشکی تهران، برای اعزام به خارج از کشور هم بورسیه گرفت، اما در ایران به تحصیلات خود ادامه داد.

این پزشک دوستدار وطن در سال ۱۳۵۰ فارغ التحصیل شد و برای آغاز کار خود به بخش خرقان اعزام و در سال ۱۳۵۳ به زادگاهش بازگشت و تاکنون در مقام‌ها و پست‌های متفاوت به مردم ساوه خدمت کرده است.

انتهای پیام / ج

تجلیل از دکتر بلورچی چهره ماندگار پزشکی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.