محمدی زاده: اعتراض پیکانی ها به زمین‌بهانه است

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: قبول دارم زمین تختی مساعد نیست اما اعتراض بازیکنان پیکان بهانه است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرید محمدی زاده درباره توقف نفت تهران مقابل پیکان گفت: بازی خوبی بود اما روی یک پنالتی مشکوک در نیمه اول از پیکان عقب افتادیم. با صحبت هایی که بین ۲ نیمه هومن افاضلی انجام داد توانستیم خودمان را پیدا کنیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم.

مدافع تیم نفت تهران درباره اعتراض بازیکنان پیکان به کیفیت پایین زمین ورزشگاه تختی اظهار کرد: شرایط زمین برای ۲ تیم یکسان بود و ما هم در این زمین‌بازی کردیم. هرچند قبول دارم که وضعیت زمین تختی مساعد نیست اما نفت و پیکان‌در آن‌گل زدند و نبایست بهانه بگیریم.

او ادامه داد: خوشبختانه میلاد فراهانی پنالتی دوم پیکان را مهار کرد و پس از این صحنه هم برای پیش افتادن از حریف موقعیت هایی داشتیم که از شانس بد نفت به گل تبدیل نشد.امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

محمدی زاده درمورد اینکه بازیکنان نفت اعتقاد داشتند داور یک پنالتی برای این تیم نگرفته است، گفت: صحنه ای که روی امیرحسین فشنگچی اتفاق افتاد ۱۰۰درصد پنالتی بود چراکه نزدیک صحنه بودم و دیدم مدافع پیکان پای فشنگچی را زد.این صحنه بسیار مشکوک تر از پنالتی اول پیکان بود.

انتهای پیام/

اظهارات فرید محمدی زاده درباره دیدار نفت- پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار