حجت الاسلام محمودی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه:

شعارهای انقلاب اسلامی مرزهای ایران را درنوردیده است/ راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاصی به قلب آمریکا خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: پیام های انقلاب و امام مرزهای جغرافیایی ایران را درنوردیده و در اعماق وجود آزادگان و مستضعفین نفوذ پیدا کرده است.

شعارهای انقلاب اسلامی مرزهای ایران  را درنوردیده است/ راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاصی به قلب آمریکا خواهد بودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام و المسلمین محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز (13بهمن) اظهار کرد: سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می داریم که پیام های انقلاب و امام مرزهای جغرافیایی ایران  را درنوردیده و در اعماق وجود آزادگان و مستضعفین  نفوذ پیدا کرده است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: اگر تا دیروز شعارهای انقلابی و توحیدی از ایران شنیده می شد امروز در سایر کشورهای اسلامی مانند بحرین، نیجریه و یمن به گوش می رسد و اگر فریاد مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی در ایران بلند شد این فریاد کوبنده در کشورهای اروپایی و آمریکایی به گوش می رسد. 

وی گفت: امام خمینی(ره) با الهام از سیره جد بزرگوارش پیامبر اسلام(ص) و با تاسی به روش علوی ، فاطمی و حسینی، نمرودیان را به زیر کشید و فرعونیان را فراری داد و ابوجهل ها و ابوسفیان ها را دچار بهت و حیرت کرد.

محمودی افزود: امام با روش پیامبرگونه برای نجات ملت از همه هستی خود گذشت و با عصای موسوی‌اش ،تبر ابراهیمی‌اش و دم مسیحایی‌اش روح جدیدی  بر کالبد بشریت  بخشید و مستضعفان و محرومان را از یوغ مستکبران رهایی بخشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: به برکت رهبری امام و اطاعت امت همیشه در صحنه شعارهای انقلاب جامه عمل پوشانده شده است و شعار  استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عملیاتی شده به طوری که امروز  ایران اسلامی مستقل ترین کشوری است که  نظام مبتنی بر اسلام و با تکیه بر آرای مردم را بنا نهاده  است.

وی ادامه داد: ملت ایران به خود می بالد که در عصر جاهلیت مدرن به نایب امام زمان لبیک گفته و بر تمامی معادلات و محاسبات مادی دنیای کفر خط بطلان کشیده است  و امروز نیز این راه طولانی را به زعامت و پرچم داری خلف صالح امام زمان(عج)  حضرت امام خامنه ای مد ظله عالی ادامه می دهد.

محمودی با اشاره به مراسم و برنامه های دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر امسال  با مراسم دیروز مرقد امام آغاز شد و مکان جلوس آن حضرت در قطعه شهدای 17شهریور گلباران شد و در سراسر کشور و اماکن منتسب به امام مراسمی برگزار شد.

وی افزود:در 14 بهمن زنگ انقلاب در کلیه مدارس کشور به صدا در خواهد آمد و جوانان و نوجوانان  با امام و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد، همچنین در  روز پنجشنبه 19 بهمن مراسم میهمانی لاله ها در بیش از هجده هزار گلزار شهدا سراسر کشور برگزار خواهد شد و مراسم محوری در ساعت 2 بعد از ظهر در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: هزاران  مراسم توسط کمیته های ستاد دهه فجر در مساجد، پایگاهای بسیج ، اماکن ورزشی، هیات مذهبی اجرا می شود و بسیاری از جوانان انقلابی در رسانه های کشور  به ویژه فضای مجازی  به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند پرداخت .

وی افزود: شب بیست و دو بهمن مراسم نورافشانی و سر دادن ندای تکبیر را  به عنوان شعار محوری انقلاب اسلامی را در ساعت نه شب خواهیم داشت و توجه به پرچم جمهوری اسلامی ایران در کلیه برنامه ها، بصیرت افزایی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه امید در کشور و زمینه سازی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال 97 از جمله اهداف در برگزاری مراسم دهه فجر امسال  خواهد بود. 

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: باید دنیا در بیست و دو بهمن شاهد صلابت و ایستادگی مردم ایران در برابر توطئه های استکباری باشد و انشاء الله راهپیمایی بیست و دو بهمن  و تیر خلاصی بر قلب آمریکا و اسرائیل و فتنه گران خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: در شرایطی که رسانه های مزدور اسرائیلی تلاش دارند مردم را ناامید کنند و مصمم هستند باورهای دینی مردم را کم رنگ کنند و  مشکلات را بزرگنمایی کنند مردم رهنمودهای رهبر انقلاب را نصب العین خود قرار داده اند و دست رد بر سینه توطئه گران زده اند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: در مقطعی که تمام توطئه های غرب در خاورمیانه به بن بست رسیده و برای جبران شکست ها به جنگ نابرابر و تخریب شخصیت ها ی تاثیر گذار نظام روی آورده است  مردم  با حضور در راهپیمایی بیست و دو بهمن به راه خود ادامه و مطالبات منطقه‌ای را دنبال خواهند کرد و مدیران موظف به پاسخگویی هستند اما هرگز در برابر استکبار، فتنه‌گران و نفوذی‌ها کوتاه نخواهند آمد و برخی جریانات و افراد سیاسی از هورا کشیدن دشمن خرسند نباشند که هر گاه دشمن از کسی ابراز رضایت کرد باید در حقانیت خود تردید کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار