اوکراینی ها سهمیه بلیت جام جهانی 2018 را پس زدند

روابط عمومی فدراسیون فوتبال اوکراین اعلام کرد،این کشور سهمیه خود از بلیت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نپذیرفته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانروابط عمومی فدراسیون فوتبال کشور اوکراین که روابط سیاسی تیره ای با روسیه دارد، در سایت رسمی خود اعلام کرد که این کشور سهمیه بلیت خود در جام جهانی 2018 را خریداری نکرده است.

بر اساس قوانین و مقررات جام جهانی ،کشور میزبان باید سهمیه مشخصی را به هواداران فوتبال در خارج اختصاص دهد،اما به نظر می رسد ، مسائل سیاسی بر تصمیم گیری دست اندرکاران ورزش اوکراین  تاثیر گذار بوده است و فدراسیون فوتبال این کشور ترجیح داده سهمبه  بلیت خود را نپذیرد.

این در حالی است که بر اساس گزارش فیفا تعداد متقاضیان دریافت بلیت جام جهانی از تعداد بلیت های موجود قراتر رفته و فیفا برای فروش بلیت مجبور است به قرعه کشی رو آورد.
فدراسیون فوتبال اوکراین همچنین اعلام کرد این کشور هیچ خبرنگار و گزارشگری را برای پوشش جام جهانی 2018 روسیه ،تایید نخواهد کرد.

تیم ملی فوتبال اوکراین  از راه‌یابی به جام جهانی 2018 روسیه بازماند و از گروه این تیم ایسلند و کرواسی جواز حضور در روسیه را کسب کردند.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.
انتهای پیام/

اوکراین از دریافت سهمیه بلیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خودداری کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار