مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: 73 طرح برق رسانی همزمان با دهه مبارک فجر در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، حسن‌بگلو افزود: این طرح های برق رسانی با 240 میلیارد ریال هزینه اجرایی شده اند.

وی ادامه داد :  25طرح در ارومیه، یک طرح در شوط، 10 طرح در خوی، 2 طرح در چالدران، 4 طرح در پیرانشهر، 2 طرح در چایپاره، 11 طرح در مهاباد، یک طرح در شاهین دژ، 6 طرح در اشنویه، 2 طرح در سردشت و 11 طرح در میاندوآب افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد : احداث شبکه فشار ضعیف با استفاده از کابل خودنگهدار به طول 16 کیلومتر در نقاط مختلف شهری و روستایی خوی، احداث شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی چالدران به طول 110 کیلومتر، احداث خط 20 کیلو ولت هوایی و زمینی در مسیر جاده ابلس و قبله حسن پیرانشهر از پروژه های شهرستانی این اداره کل است.

حسن بگلو ادامه داد: احداث پست هوایی چایپاره، احداث شبکه 20 کیلو ولت هوایی جهت رینگ فیدر مهاباد، اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی در نقاط مختلف اشنویه، برق رسانی به روستای کارگژان سردشت و اصلاح و رفع حریم خط 20 کیلو ولت هوایی میاندوآب از دیگر پروژه های مهم شهرستانی به شمار می رود.

انتهای پیام/ا

افتتاح طرح های برق رسانی همزمان با دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.