سعیدی در برنامه پرسشگر مطرح کرد؛

آموزش و پرورش دغدغه دولت نیست/ اعتبار ۵ هزار میلیاردی برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزش و پرورش دغدغه دولت نیست و در بودجه بندی اولویت اول قرار ندارد.

آموزش و پرورش دغدغه دولت نیست/ اعتبار ۵ هزار میلیاردی برای پاداش پایان خدمت بازنشستگیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره وضع آموزش و پرورش عنوان کرد: بودجه هایی برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته می‌شود که 100 درصد تخصیص نمی‌یابد و این امر به دولت برمی‌گردد که نتوانسته تامین اعتبار کند.

وی افزود: با توجه به تلاش بسیار برای بودجه 97، آموزش و پرورش وضع بهتری در سال آینده خواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: آموزش و پرورش دغدغه دولت نیست و در بودجه بندی اولویت اول قرار ندارد؛ برای رسیدن به توسعه پایدار، آموزش و پرورش باید بدون دغدغه باشد.

آموزش و پرورش فراکابینه است

سعیدی، بودجه  ۹۷ آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داد و گفت: مصوباتی درباره نوسازی، هوشمندسازی و تجهیز مدارس داشته ایم ولی این مصوبات هم کفایت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: 5000میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 97 در نظر گرفته شده است که با تصویب مجلس تخصیص این بودجه قطعی می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش فراکابینه است، یادآور شد: همه وزرا باید این وزارت خانه را از خود بدانند و باید آموزش و پرورش در دل وزارتخانه های دیگر باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار