دبیر هیأت‌ کبدی استان قم مطرح کرد؛

برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور در دو بخش مردان و بانوان

رجایی گفت:امسال تیمی از قم در این سطح از رقابت‌ها حضور ندارد اما کبدی‌کاران قم در ترکیب تیم‌های مختلف بازی می‌کنند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدرضا رجایی،دبیر هیأت‌ کبدی استان قم،اظهار کرد:مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور در هر دو بخش مردان و بانوان به انجام می‌رسد و امسال تیمی از قم در این سطح از رقابت‌ها حضور ندارد اما کبدی‌کاران قم در ترکیب تیم‌های مختلف بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: از اوایل دهه 1380 که رشته ورزشی کبدی به شکل رسمی در قم راه‌اندازی شده، قم در لیگ‌های مختلف باشگاهی حضور داشته، به ویژه در لیگ برتر کبدی مردان که توانسته عنوان قهرمانی لیگ‌های برتر و دسته اول ساحلی و سالنی را بارها به خود اختصاص بدهد.

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم اضافه کرد: امسال در هر دو بخش آقایان و بانوان بیشتر روی حضور در مسابقات قهرمانی کشور تمرکز کردیم و متاسفانه تیم کبدی مردان قم در مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور ندارد زیرا در مرحله مقدماتی از صعود بازماند.

وی خاطرنشان کرد: تیم کبدی بانوان قم نیز در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد ولی شاهد حضور چهار تن از کبدی‌کاران قم در هر دو بخش آقایان و بانوان لیگ‌های کشور در ترکیب تیم‌های مختلف هستیم و این مهم در آینده به نفع کبدی قم برای حضور موفق در لیگ‌ها خواهد بود.

رجایی سپس به اسامی کبدی‌کاران قمی حاضر در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران اشاره و عنوان کرد: سمیه اسماعیل‌زاده در تیم کبدی هیأت‌ ایلام تنها بانوی کبدی‌کار فعال قم در این سطح از مسابقات باشگاهی است، ضمن اینکه محمدحسین معصومیان به عنوان عضو تیم اندیمشک در لیگ حضور دارد و حسین میرزایی در کنار محمد اورنجی هر دو در تیم رعد تهران بازی می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: حضور این کبدی‌کاران نشان از شایستگی کبدی استان قم است و در سال‌های آینده این نفرات قطعا تجربیات ارزنده خود را به کبدی‌کاران بومی منتقل کرده و همراه با تیم‌های باشگاهی قم در پیکارهای لیگ برتر کبدی ایران به میدان می‌روند.

انتهای پیام / ح

حضور 4 کبدی‌کار قم در ترکیب تیم‌های لیگ برتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار