زمانی: میزان پاداش بازیکنان را در نشست هیئت مدیره تصویب می کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پاداش بازیکنان پابرجاست و در مورد میزان آن در نشست هیئت مدیره تصمیم گیری می کنیم.

ساعت 2 به بعد کار شود //زمانی :سر زندگی و شادابی بازیکنان و کادر فنی ما را هم به وجد آورد/دربی را می بریمحسن زمانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در تمرین روز گذشته آبی پوشان گفت:روز گذشته با حضور در تمرین واقعا همدلی ،همراهی،صمیمیت و شادابی را میان اعضای کادر فنی و بازیکنان دیدم که این صحنه بسیار ارزشمند و عالی بود. به این ترتیب با همدلی ای که من دیدم به طور حتم تیم ما هم بازی ذوب آهن را می برد و هم در دربی حریف را شکست می دهیم .سر زندگی و شادابی بازیکنان و کادر فنی ما را هم به وجد آورد.

او درباره شوخی بازیکنان و شوخی خود او با آبی پوشان بیان کرد:راجع به پاداش ها صحبت هایی را انجام دادیم که من هم به بازیکنان اعلام کردم پرداخت پاداش پا برجاست و تنها باید در اولین نشست میزان پاداش را به تصویب برسانیم.

زمانی افزود:بازیکنان در تمرین روز گذشته بسیار روابط خوبی داشتند و باید بگویم شفر یک سرمربی عالی و به تمام معناست که تمام مسائل تیم را زیر نظر داشته و او ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و به همین دلیل تیم هیچ گونه حاشیه ای ندارد.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد روابط حسینی و رحمتی گفت:روابط بسیار خوبی را از هر دو دروازه بان در تمرین روز گذشته نظاره گر بودم و حدود یک ساعت تمرینات آنها زیر نظر داشتم که هر دو آنها بسیار با یکدیگر رفیق بودند و برای موفقیت تیم تلاش می کردند.

او همچنین درباره عملکرد دستیاران شفر بیان کرد:هماهنگی بسیار خوبی را در کادر فنی نظاره گر بودم و آنها با دلسوزی زیاد پیگیر تیم بودند و باید بگویم چنین دلسوزی ای را در هیچ یک از تیم های دیگر ندیده ام.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی درباره وضعیت تیم استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار