تیراندازی به سوی رهگذران در ایتالیا

یک مهاجم مسلح از داخل یک خودرو در شهر ماچراتای ایتالیا اقدام به تیراندازی به سوی رهگذران کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، گزارش‌های محلی نشان می‌دهد چند تن در تیراندازی از داخل یک خودرو در شهر «ماچراتا» در ایتالیا زخمی شده اند.

روزنامه ایتالیایی «لا ریپابلیکا» گزارش داد این مرد ایتالیایی از داخل خودرو خود در نقاط مختلف شهر ماچراتا به در خیابان شلیک کرد و موجب زخمی شدن دستکم 7 نفر شد که حال ۵ نفر ان‌ها وخیم گزارش شده است. در پی رعب و وحشت در ماچراتا، شهردار این شهر از طریق پخش پیام رادیویی از شهروندان خواست تا از خانه‌ها و محل‌های کار خود خارج نشوند.

شهردار ماچراتا اعلام کرد مدارس و ادارات در پی این حادثه تعطیل شده اند. مهاجم این حمله تا کنون دستگیر نشده است.

شهردار ماچراتا در صفحه کاربری خود در فیس‌بوک نوشت: «یک مرد مسلح در یک خودرو مشغول تیراندازی در شهر است. ما حمل و نقل عمومی را متوقف کردیم و از مدارس درخواست کردیم تا اطلاع ثانوی دانش‌آموزان را در داخل ساختمان‌ها نگه دارند. پیشنهاد می‌کنیم تا اطلاع ثانوی به مدارس مراجعه نکنید.»

شاهدان عینی اعلام کردند مهاجم ایتالیایی قبل از دستگیری توسط پلیس، سلام فاشیستی داده است. یک دانشجویی ایتالیایی که در محل واقعه بود گفت: «ضارب دقایقی پیش از انکه پلیس وی را دستگیر کند از خودرو پیاده شد و پرچم ایتالیا را بر دوشش انداخت و در برابر مردم با بلند کردن دست خود، سلام فاشیستی داد».

پلیس ایتالیا نیز در صفحه کاربری خود در توییتر پیامی منتشر کرده و در آن به شهروندان این شهر هشدار داده است در ساختمان‌ها باقی بمانند.

مهاجم ایتالیایی سال گذشته در انتخابات محلی یکی از نامزد‌های حزب نژاد پرست اتحادیه شمال بود که هم اکنون در کنار برلوسکنی برای انتخابات سیاسی اتی ایتالیا حضوری فعال دارد.

انتهای پیام/

تیراندازی یک نژادپرست به آوارگان سیاه پوست در ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار