شوکی دیگر برای نارنجی پوشان شیرازی

سرمربی برقی‌ها پس از شکست مقابل اکسین از بازیکنان خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از شکست برق جدید در هفته ۲۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل میزبان خود اکسین البرز، اسماعیل اسماعیلی سرمربی این تیم با حضور در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد.

اسماعیلی از نیم فصل دوم هدایت نارنجی پوشان شیرازی را در دست گرفت و در پنج بازی برگزار شده به ۲ تساوی رسید و متحمل ۳ شکست پیاپی شد.

برق جدید در پایان هفته ۲۲ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۳۲ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفته و شرایط بحرانی این تیم همچنان به قوت خود باقی است.

نتایج نامطلوب برقی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که نماینده فارس در نیم فصل جایگاه سوم را در اختیار داشت و جزمدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد، اما با بوجود آمدن مشکلات مالی و فروش بازیکنان اصلی به تیم‌هایی مانند نساجی مازندران، اکسین البرز و پیکان تهران و جداشدن داود مهابادی سرمربی برق و پیوستن به نساجی، نتایج نامطلوب برق جدید در دور برگشت آغاز شد.

حسینی سرپرست تیم برق جدید فارس در خصوص اتفاقات پس از دیدار با اکسین البرز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تصریح کرد: اسماعیلی با حضور در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد، اما به صورت مکتوب استعفا خود را به باشگاه تحویل نداده و هنوز به عنوان سرمربی تیم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن

خداحافظی سرمربی برقی‌ها پس از شکست در مقابل اکسین البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار