فاز سوم طرح رجیستری با گوشی‌های ال‌جی آغاز می‌شود

حمیدرضا دهقانی نیا معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا، ساعاتی پیش اعلام کرد که برند ال‌جی در فاز سوم رجیستری مشمول این طرح می شود.

فاز سوم طرح رجیستری با گوشی‌های ال‌جی آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا دهقانی نیا معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا، ساعاتی پیش اعلام کرد که در فاز سوم طرح شناسه دار کردن، گوشی‌های تلفن همراه (رجیستری) برند ال‌جی مشمول این طرح می‌شوند.

وزیر ارتباطات پس از اجرای فاز دوم طرح  رجیستری قول داده بود که در فاز بعدی یکی از برند های آسیای شرقی به این طرح اضافه شود؛ دهقانی نیا امروز اعلام کرد از 28 بهمن ماه تمامی گوشی های ال‌جی وارد طرح رجیستری می شود و یک ماه پس از آن برند هایی که تاکنون به این طرح وارد نشده اند، مشمول طرح شناسه دار کردن گوشی های تلفن همراه می شوند.

تاکنون برندهای آیفون، موتورولا، بلک بری و گوگل پیکسل مشمول طرح شناسه دار کردن گوشی های تلفن همراه (رجیستری) قرار گرفته اند. معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا، تاکید کرد که از امروز خریداران گوشی چه نو و چه کار کرده باید فرآیند فعال سازی و ثبت کد شناسه و نیز انتقال مالکیت را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار