بصیری: داورها در مسجد سلیمان تحت تاثیر قرار می گیرند/ امیدوارم نفت به لیگ برتر صعود کند

سرمربی تیم فوتبال آلمینیوم اراک گفت: مردمان زیادی در نفت مسجد سلیمان هستند که آرزو دارند، این تیم به لیگ برتر صعود کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حامد بصیری، سرمربی تیم فوتبال آلمینیوم اراک پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی خوبی بین 2 تیم انجام شد و در نیمه نخست بازی در دست نفت مسجد سلیمان بود و فشارهای زیادی هم بر دروازه تیم ما آورد و به گل هم رسیدند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما بهتر بازی کردیم و توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم.

او افزود: برای مردم مسجد سلیمان و اعضای تیم فوتبال این شهر آرزوی موفقیت دارم. مردمان زیادی در نفت مسجد سلیمان هستند که آرزو دارند، این تیم به لیگ برتر صعود کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد، زیرا آنها از برترین تیم های لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند.

بصیری در خصوص داوری این مسابقه اظهار کرد: داورها در مسجد سلیمان تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار می گیرند و به نظرم باید داوران با تجربه در این شهر قضاوت کنند. داور در صحنه ای که سبب تغییر نتیجه مسابقه شود، تاثیر نذاشت اما در طول 90 دقیقه تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار داشت.

گفتنی است، آلمینیوم اراک پس از گذشت 22 هفته از رقابت های لیگ برتر با 24 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارد.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی آلمینیوم اراک درباره بازی با نفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار