برگزاری 400 کارگاه آموزشی کنترل خشم در جنوب و شرق استان کرمان

در راستای اجرای طرح اجتماعی یار مهربان در جنوب و شرق استان کرمان 400 کارگاه آموزشی کنترل خشم توسط نیروی انتظامی برگزار شد.

برگزاری 400 کارگاه آموزشی کنترل خشم در جنوب و شرق استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان،ظهر امروز  گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کرمان 950 نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند ، باید همه دستگاه ها در این زمینه مشارکت کنند تا شاهد کاهش تصادفات در این بخش باشیم.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی تصریح کرد: درصد بالایی از مطالب در فضای مجازی کذب و برای تشویش اذهان عمومی است و مردم باید اخبار را فقط از منابع خبری معتبر پیگری کنند.

بنی اسدی فر افزود: در اجرای عملیات مشترک پاکسازی جنوب و شرق استان کرمان 400 کارگاه آموزشی در زمینه کنترل خشم و خود کنترلی با همکاری آموزش و پرورش در این مناطق اجرا شد ، که این آموزش ها اثرات مطلوبی بدنبال دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان شعار پلیس، باعنوان شما پلیس ما باشید اظهار کرد:آماده پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهاد هستیم و مردم از طریق سامانه 197 می توانند با پلیس در ارتباط باشند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.